• Söderbröllop

Snacka om beroende!!!

Sidan har ju legat nere sen igår eftermiddag, vad frusterad jag har varit!!!

Är det sant att denna sida är så beroendeframkallande? Har varit och kollat tusen gånger om den är uppe igen...

Nu verkar allt vara i sin ordning! ;)

• Svar på tråden Snacka om beroende!!!
  • Cahe

Haha...alltså inte bara jag som sprang fram och tillbaka till datorn igår och blev irriterad över att jag inte kunde komma in Det är nog bara att hålla med, BT är beroedeframkallande

• Söderbröllop

Det står ingenting om varför den låg nere heller... Tycker att BT borde meddela något! Vi är ju flera tusen galna brudar som vill in! ;)

• Humma 11/8

Jag kollade en gång igår och nu hade jag tur som kom in, trodde att det kanske var fel på min dator men ser nu att sidan legat nere... Varför har den gjort det?

• snart Jockes fru...

Haha, skönt att höra det finns fler...
    Har varit helt galen

Var nästan på väg in i en depression

• FrökenAnna

Sållar mig till de som blev galen :)

• Söderbröllop

Min blivande ringde hem från jobbet och frågade lite försiktigt... "Du...bröllopstorget...den sidan ligger nere va?"

- Ja, är du inne där???

- Eh, nejj nejj! ;)

Hahaha, till och med han blev frusterad!!

• Sandymon

Jag höll på bli tokig! Hade nästan absitensbesvär!

• Sister of the Night

Me too! Och jag hann ändå bara uppleva det i typ en kvart.... :D :D :D

• Pumpkin

Jag jobbade till 20 igårkväll och höll på att dö av uttråkning när jag inte kunde komma in här!

Men jag blir lite irriterad när sidan har legat nere i typ 18 timmar och ingenting har hänt med uppdateringar eller så. Och ingen information om varför sidan låg nere

• Humma 11/8

Men varför berättar inte BT varför den låg nere och hurde ska förebygga att det inte händer igen?

• Söderbröllop

Jag har skrivit till dem och frågat... får se om jag får nåt svar!

• MrsRose

En till här med abstinens. Blev lite frustrerad och tänkte på alla stackars pingstbrudar...

• zukigirl
    Jag ska erkänna att jag var ganska frustrerad igår jag med...
  • systeryster #1

Skönt att se att det var fler än jag som blev frustrerade! Då är jag iallafall inte ensam om mitt beroende!

• carina6 nu gift

haha vi är nog många som hade jobbigt igår ser jag

• ringsökaren

Blev också frustrerad, och så irriterande att de inte ger någon informationa alls om varför. Ingen förvarning om att den skulle ligga nere heller.

• Söderbröllop

Jag har mailat dem men inte fått något svar...

Dåligt!

• Pumpkin

Ensöderböna: Förvänta dig inget svar, jag har mailat ett flertal gånger de senaste 1,5 åren och har än så länge aldrig fått något svar.

• Novemberbrud07

Vad bra....jag trodde jag hade problem...

Jag försökte 1000 gånger & trodde också att det var fel på vår internetanslutning... Men andra sidor fungerade ju...suck!

Nu är det tillbaka och pulsen är normal igen, haha

• Mattas

Jag med! Jag trodde att det var fel på vår anslutning och var sååå irriterad.

Svar på tråden Snacka om beroende!!!