• blablabla

Vilken bank har clearingnr 6888?

Otroligt obröllopsrelaterad fråga men ändå ;) Vilken bank har clearingnummer 6888?

• Svar på tråden Vilken bank har clearingnr 6888?
  • Blivande fru Eriksson

Handelsbanken har clearingnummer som börjar på 6***

• blablabla

är alla clearingnummer som börjar på 6 handelsbankens alltså? Fast olika kontor?

• Blivande fru Eriksson

Tyvärr så var det inte Handelsbanken, jag gick in på SHB:s hemsida och där kan man söka kontor med hjälp av clearingnummer och något 6888 fanns inte. Sorry...

• bumse2

Pratade med en kompis som jobbar på handelsbanken och hon gjorde en sökning, clearingnummret finns inte, Tyvärr. Har du skrivit fel siffror?

• snart Jockes fru...

Tror det är Nordea...
    Falukontoret har 6088...skulle man kunna gissa att andra siffran står för avd. kontor?

• blablabla

Nej.. Jag har inte skrivit fel siffor.. Jag håller på och samlar in pengar i kompisgänget och behöver veta vem det är som har satt in dem, det står 6888 som clearingnr. Det är det enda jag får veta...! Jaja, tack för all hjälp, det löser sig nog!

• 11 augusti

Kolla på www.bankplatser.nu eller ring till din bank och förklara att du fått in pengar men inte vet vem avsändaren är. De kan kanske tala om vem som satt in pengarna om du uppger fullständiga kontonumret, med de siffror du fått på kontobeskedet.

• Ellte

Skumt...när jag söker (brukar kunna hitta info) får jag bara upp en tysk eller schweizisk bank :D Kan det vara möjligt?

Svar på tråden Vilken bank har clearingnr 6888?