• Himmel

Allt ni har att se fram emot!!! NJUT!!

Hej alla blivande brudar!!

Nu har jag snart varit gift i 3 veckor!
    Sitter och tittar genom bilder och videofilmer och blir så glad över vår fina dag! Jag vill göra om det!!
    Bröllopet blev sååå mycket mer än någon av oss kunde förvänta oss! Känslan efteråt är helt överväldigande! Vi grät hela dagen efter när vi i kugn och ro öppnade alla våra underbara presenter.
    Alla våra vänner var så fina och vi fick så många fina tal och sånger!

Det jag vill säga till alla ni som planerar för fullt, försök att njuta tiden innan, när allting ligger framför er, det går så otroligt fort när dagen väl kommer! Försök oxå att vara så närvarande som möjligt under vigseln trots att nervostiteten är oundviklig!
    Jag kan verkligen rekommendera att resa iväg efter bröllopet, man behöver tid ensamma för att smälta alla intryck, prata om dagen och bara vara ensamma!

Åh, ni har sååå mycket att se fram emot!!
    NJUT!!! och lycka till!!!!

Kram!

• Svar på tråden Allt ni har att se fram emot!!! NJUT!!
  • l i s a

Grattis! Låter ju underbart... *suck* Själva har vi 7 veckor kvar! *Hjälp*

• www.evasleva.blogg.se

Åh vad härligt det låter. Grattis!

Det börjar verkligen närma sig med stormsteg nu och jag försöker njuta av alla roliga delar i planeringen :)

Men att det går fort på dagen är ju oundvikligt. Livet går fort! Jag tror inte att man kan förvänta sig annat. Så kort och filmer är ju jättebra :) Och att smyga undan en stund, bara vi två ibland.

grattis igen till er fina dag. Finns det bilder man får se? :)

• Himmel

Ja, tiden går verkligen för fort. Jag kan oxå tipsa om att ta 3 minuter varje timme och bara vara med varandra, pussas och njuta av stunden. Alla andra vill prata med en och skåla och det är lätt att man tappar bort varran annars!
    Bilder kommer, de är fortfarande hos fotografen!!

• Miss Cykel

Vilken bra påminnelse du skrev till oss andra som har vår härliga dag framför oss!

Vår dag är om 5 veckor och snart börjar det kännas rejält pirrigt!

Det där med att ha en stund med varandra varje timme låter som en mysig idé. Den ska jag komma ihåg. :)

Svar på tråden Allt ni har att se fram emot!!! NJUT!!