• aaj

Bordsplaceringsverktyget???

Hjälp!

jag förstår faktiskt inte riktigt hur det fungerar...

jag vill ha ett honnörsbord m 8 platser, sex runda bord med 6 vid varje och ett rektangulärt bord med nio sittande (två på kortändorna) men går det verkligen att få till???

vid varje bord måste man börja på nytt lixom, eller har jag fattat fel. kan man göra flera som hör till samma bild???

hjälp??

• Svar på tråden Bordsplaceringsverktyget???
  • aaj

ingen som kan förklara hur jag får dit dom stackarna som ska sitta på kortänden???

• aaj

oki, jag har själv löst de som sitter på ändarna.

men: kan man inte få till alla borden i samma placering??? nu har jag ju 8 olika bord i 8 olika placeringar = jag måste spara all var förs ig och klippa och klistra... ? eller???

• aaj

please!!!
    jag sliter mitt hår!!!

• Kyel

Jag fattar inte heller!
    Jag vill ha ett helt vanligt E-bord med tre tungor - inget konstigt med det.
    Men jag vill ha det vänt så att honnörsbordet kommer längst ner i bild, pga. att lokalen vi ska ha festen i är "vänd" åt det hållet.
    Jag kan ju inte använda den "liggande" varianten och sen vända den för då hamnar alla namnen upp-och-ner!

Och tipset om att göra separata I-bord och sen "pussla ihop dem" i t.ex. Word funkar inte!! Jag blir tokig!

• Kyel

Ingen annan som har tips om detta?

• Kakan -07

Tyvärr är bordsplaceringsverktyget här inte det bästa... så vitt jag förstått och erfarit går det inte att kombinera olika typer av bord i en och samma "bild". Helknepigt...
    Vi vill ha ett honnörsbord och sedan fyrkantiga bord utspridda, men det går inte. Som tur är hade festlokalen själva en skiss över borden, så vi använde oss av den istället.

• Bedbug

Det är mycket enklare att använda något bildredigeringsprogram för att fixa det, tycker jag.

• Kyel

Bedbug: Hej på dig 16:e-juni-brud och välkommen till klubben! Bara 17 dagar kvar!
    Tänkte också att man kunde göra en bordsplacering i ett bildredigeringsprogram men det här hade varit mycket enklare. Det blir så mycket pyssel med namn hit och dit och avstånd och så. Men det blir väl att jag får göra det i slutändan i alla fall.

Svar på tråden Bordsplaceringsverktyget???