• Lucky_bride

Äntligen var det min tur :)

Nu är jag äntligen gift, och det blev en helt fantastisk dag!! :)
    På förmiddagen var det frissan som gällde, blev jättenöjd med både uppsättningen och sminkningen. Sen var det dags för lunch. Kunde faktiskt äta, var förvånandsvärt lugn än sålänge... Efter det var det fotografering. Det kändes verkligen jättekul att posera framför kameran med sin blivande :D
    Ska bli spännande att se fotografens bilder sen! Precis innan vigseln blev jag hypernervös... Men det gick bra att gå in ändå. Buketten skakade lite, och hjärtat gick på högvarv, men annars var allt som det skulle.
    Efter vigseln blev det gratulationer och kramkalas :) Alla var på toppenhumör! Sen åkte vi iväg i häst o vagn till festlokalen. Där blev det middag med familjerna.
    Det blev verkligen en underbar dag, synd bara att den gick så fort...
    Det finns några bilder på våran hemsida, fler kommer inom kort.
    ericahenrik.weddingannouncer.com

• Svar på tråden Äntligen var det min tur :)
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis, så fint

• Briljant

Åh, vad fina ni var! Stort grattis!!!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Åh,ni var jättefina!

Jag måste bara frågea er helt OT,
    HUR fick du bort bilden i högra hörnet,
    på weddingannouncer?
    Jag lyckas inte.

******LYCKA TILL******

• Lucky_bride

jag ska bli en fru...lääängtar

Tack, tack!!!
    Vet inte vilken bild du menar...?

Högst upp i höger hörn,där du lyckats klistra in en bild på er två-Din man och dej dvs.
    På första sidan:)

• Petra74

Grattis! Ni var jättefina!!

• Mi_24

Stort grattis! Verkar som ni hade en riktigt fin dag. Ha så kul på bröllopsresan nu, Mauritius låter ju inte helt fel...

• Lucky_bride

jag ska bli en fru...lääängtar

Okej, då förstår jag :) Man går in på "website settings" Sen måste man välja en bild som är exakt kvadratisk. (Vi fick beskära våran bild) Så är det bara att trycka på update sen. Lycka till :)

TS:Okej,det har jag gjort men det lyckas inte,antar att min bild inte är exakt;)
    Tack för tipset!

• Lucky_bride

Skickar en halsning fran Mauritius, vi ar har pa brollopsresa nu :) Berattar mera nar vi kommer hem....

Svar på tråden Äntligen var det min tur :)