• Madeleene

BT-Crew/supporten hur kommer man kontakt med er

Nu har jag mailat iväg två mail till er för att försöka få hjälp. Men har jag fått något svar? NEJ, kan jag säga på en gång. Det första mailet skickade jag iväg den 14/4 och det andra den 22/5 men ännu inte fått något svar.

Hoppas någon av er läser detta, så man kan få svar.

• Svar på tråden BT-Crew/supporten hur kommer man kontakt med er
  • Madeleene

Nu puffar jag lite på denna tråd och se om jag får något mail. Sist fick jag ett mail ganska omgående efter detta inlägg. Jag fick sist svar den 29maj och jag har skickat tre svar till dig 1 juni, 5 juni och igår skickade jag ett mail. Men inte hört något ännu. Har även bett mail administratören att maila dig.

Får se om något händer nu då. Vill så gärna skriva om våra planer.

• Madeleene

Nu puffar jag här lite för nu är det en vecka sedan jag skickade iväg mitt sista mail till er. Jag har skickat i väg några sedan jag fick svar från er. Men jag har inte hört något av er sedan den 29 maj och jag har då mailat fyra gånger för att höra hur det går.

Hur ska jag göra för att få tag på er?

• Joleen

Madeleene:

Vad är det du vill att dem ska hjälpa dig med? Det är kanske något som någon av oss andra BT-anhängare kan svara på?

• Madeleene

Joleen: Det är om mitt användarnamn och lösenord för att ta mig in på verktygen. Men jag får ju inge svar av dem, så man blir lite ledsen när man mailar och ber administratören för min mail adress att maila dem också men ändå inget svar.

• Joleen

Ok, det kan jag tyvärr inget om! Hoppas du får svar snart!

• Madeleene

Det hoppas jag också att jag kommer få. Men första mailet skickade jag in i april. Så man hoppas på svar. Men får väl se hur lång tid det tar.

• Heleneli

Mitt tips är att du själv anmäler den här tråden för att få deras uppmärksamhet. (det är ju ingenting du kan få en varning för i alla fall!) :)

• Marskatt

Kan du inte skaffa ett nytt användarnamn o lösen istället då? Om du ändå inte kommer åt det du ev har där kanske det är lika bra att börja om?!

• Madeleene

Heleneli: Fasiken det var en bra idé. När jag startade tråden så fick jag mail dagen efter. Men inte nu

Marskatt: Jo jag funderar på det. Men vill så gärna ha kvar den som vi har. Så jag hoppas att de ser detta.

• Madeleene

Så nu har jag anmält min egen tråd för att få deras uppmärksamhet på att jag vill ha hjälp av dem på mailen.

Tack Heleneli för tipset.

• Madeleene

Heleneli: Jag hoppas det också. Får hålla tummarna.

• Madeleene

Det funkade inte heller. Snart blir det ett nytt konto alltså.

• Ior76

Jag önskar också komma i kontakt med BT crew - har man en e-mail support borde man få svar! Eller iallafall ett automatiskt svarsmeddelande som ger en indikation på när man kan få svar...! Hallå! Nån där borta his BT crew!?

• Madeleene

Ior76: Ja visst vore det trevligt att komma i kontakt med dem? Det är ganska frustrerande över att man inte kan få något svar.

• Madeleene

Tjohooo jag har fått svar, nu ska det in och ändras en massa...

Svar på tråden BT-Crew/supporten hur kommer man kontakt med er