• LidaM

Min sambo får svensexa men jag ingen möhippa?

Min sambo kommer att få sin svensexa i slutet av juni men mina vänner har inte ens tagit kontakten med varandra. Känner mig väldigt ledsen. Hoppas att jag får en trevlig kväll med min brudtärna på lördag i alla fall. Vill ingen av mina vänner komma på min möhippa? Ska jag behöva ta det själv och ordna egen möhippa.

• Svar på tråden Min sambo får svensexa men jag ingen möhippa?
  • midsommarbrud-07

jag förstår precis hur du känner. Jag fick dra i gång min killes svensexa...jag fick kontakta en kille som inte riktigt svarade upp till hundra% men nu får min sambo en svensexa trotsallt... men det har gått jättetrögt... jag tycker att de vänner man har borde ställa upp, det e bara en gång i livet(hoppas man);) men kan du inte be din m2b att kontakta en av dina vänner...
    lycka till

• LidaM

Nej det vill jag inte. Känner mina vänner att jag inte behöver en möhippa så ska jag ej tvinga dem. Jag tar annars kvällen innan mitt bröllop och bjuder mina brudtärnor på middag.

• carina6 nu gift

Jag prata med min bästa vännina igår ang min ev möhippa fråga lite såå där finurligt att ni tänker väl på att ni har kolla så min sambo är hemma (vi har 4 st småbarn hemma) Då säger hon men va då jag har inte planerat någon möhippa jag tycker du är för gammal för sånt ok jag är 42 men alrdig varit gift innan visst vi har varit ihop i 13 år men va f....n jag känner mig lite snuvad på konfekten så jag förstår dig verkligen

• sugarbomb

Carina6; tror du inte att dom lurar dig då för att du skall bli helt tagen på sängen?

• LidaM

carina 6 jag tycker att det var taskigt att säga att du är för gammal. Du gifter dig för första gången och tycker att det är en självklarhet att du ska har möhippa. Hoppas att du bliv överraskad. När gifter du dig?

• carina6 nu gift

nä tjejer tyvärr så jag vet att hon menade allvar jag ska gifta mig den 7/7

• PennyJenny

Men det är ju över en måndag kvar, finns väl massor av tid för dem att ha en möhippa om så skulle vara fallet. ;)

Du får väl be sambon att säga till dem att du vill ha något...

• Bruden i Vasastan

Klart ni alla måste få ha en möhippa! Det behöver inte vara en heldag som kostar skjortan, en överrasknings-picnic och lite skumpa räcker ju! Säg till era män att prata allvar med era tjejkompisar. Antagligen tror de bara att ni inte vill ha nåt eller så tror de att de måste fixa något superseriöst. Va heter era kompisar? Jag ska säga åt dem på skarpen...

Svar på tråden Min sambo får svensexa men jag ingen möhippa?