• Ninni

    Ang. träff i Norrköping

    Vi var tre tappra brudar på Fräcka Fröken i går. Jag och signatur geef pratade om att eventuellt träffas på lördag kväll. Någon annan som är intresserad?

    Det går bra att maila mig på soderkopingsbrud@hotmail.com

    //Ninni

  • Svar på tråden Ang. träff i Norrköping
  • 13september2003

    Hej Ninni!

    Synd att det inte blev så många!
    Jag kommer gärna, om inte min blivande har bokat något annat. Man vet ju aldrig.
    Hör av mig igen.

    Kramisar Glader

  • 13september2003

    Vilken miss!

    Vi ska ju på 30-årsfest den 22:e februari på kvällen. Kanske kan vi träffas på dan den 22:e? Eller en annan dag.
    Att det ska vara så svårt att få ihop det. Med två små barn blir det lite mer pusslande för att få ihop det. Hoppas att vi kan lösa det ändå!

    Kram Glader.

  • geef

    Hej!
    Jag kan tyvärr inte på dagen, då vi ska träffa vår fotograf. Jag har en känsla av att vi kommer att ha en del att diskutera efteråt, eftersom jag inte känner mig helt säker på valet längre.
    M v h
    Gunilla

  • Ninni

    Kan vi ta en träff på lördag eftermiddag? Vid klockan 14 eller 15, till exempel?
    Gunilla, har ni hunnit med fotografen då?
    Glader, hinner du till festen då?

    Undrar Ninni

  • geef

    Hej,
    15.00 fungerar, hur är det med Glader?

  • Ninni

    Kanske någon annan också kan kl. 15 på lördag?

  • Dizze

    geef!
    Vilken fotograf är det du ska ha?
    Blir nervös när du säger att du inte är nöjd med valet... kan det vara samma som en annan har.....

  • 13september2003

    Hej!

    Klockan 15 på lördag blir bra.
    Vi ska åka klockan 18, så jag hinner vara med en stund. Det ska bli jättekul.

    Kram Glader

  • geef

    Dizze: Nu har vi träffat vår fotograf och allt kändes annorlunda efteråt. Jag vet inte varför jag blev så orolig, brudnoja kanske, har man inte tillräckligt att oroa sig för kan man ju alltid skaffa sig nåt.

  • Silla

    Hej!

    Ännu en brud i Norrköping som tycker det vore skoj att träffa några likasinnade... Om ni ska träffas någon mer gång hänger jag gärna på, om det går bra.

    Vi ska gifta oss 31/5, så det närmar sig nu... :))

  • Ninni

    Silla,

    Det blir definitivt fler träffar! Vi var tre stycken igår som träffades och var överens om att vi gärna vill ha fler träffar. Lägg ut förslag på tid när du kan. Jag är ganska flexibel efter arbetstid (runt kl. 17). Lägg gärna ut en ny tråd, för dessa tenderar att bli ganska långa för att få till att så många som möjligt kan komma.

    Vi gifter oss 7/6 det blir väl veckan efter er.

Svar på tråden Ang. träff i Norrköping