• jessa.c

tips att ta sig till festen????? gbg

hej

tänkte surprice minsambo med ngn transport, men behöver ltie tips ngn här i gbg som vet ngr seriösa bilar blir det väl eftersom vi skall åka en bit eller kasnke häst och vagn en bit ner sedan ta taxi resten...
    hjälp hjälp mig

tack

• Svar på tråden tips att ta sig till festen????? gbg
  • Lilla Li

Det brukar finnas bilföreningar med olika inriktningar. Vi hittade en veteranbilsförening och kontaktade dem, så nu ska en gubbe där köra oss från kyrkan till festlokalen. Detta är dock i Jönköping, men sök på bilföreningar i Göteborg så lär du hitta massor.

• TullaBulla

Det ligger en veteranbilsuthyrning längs Karl Johansgatan som går på insidan av Söderleden. Om du går till Eniro och letar efter Kustgatan/Karl Johansgatan så ser du en liten avstickare till höger, lite ovanför krysset som du skulle titta på. Där inne finns en liten parkering och när jag har ställt mig där så har jag sett en skylt om just veteranbilar och så som jag har fattat det så är det även uthyrning. Jag har letat på Eniro efter ett namn, men inte lyckats. :0(

Hoppas att du förstår min beskrivning! Det var inte så lätt....

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • trul

Yankeecars har massor av fina gamla amerikanska bilar... Fråga på deras forum om ngn vill ställa upp med chafför och bil.. Brukar inte vara några problem..

www.yankeecars.net/

• jessa.c

tack jag gifte mig i lördags. så ni ej bhver tipsa mig tack för allt hjälp

• TezzAmore

jessa.c: Va blev det då?

• jessa.c

haha det smidigaste TAXI hahaha var fullt här i stan pga ostindiefararen och massa annat så taxi var det smidigaste och billigaste

• TullaBulla

Måste ju ändå säga att jag tycker att TAXI var ett roligt färdmedel.. Det hade jag lätt kunna tänka mig :0) Tror dock inte att m2b skulle jubla... Man kanske ska få be om att få städa bilen ordentligt innan så att man inte sätter sig i ett tuggummi (som jag för övrigt trampade i idag...*urk*)

Hoppas att bröllopet var lyckat och glatt jessa.c! :0)

• jessa.c

ja det var det sol 31 grader alla glada lyckad fest go mat catering osv alla gick hem vid 03

Svar på tråden tips att ta sig till festen????? gbg