• Zafiren

Brud på lördag....o sjuk:(

känt mig lite smådålig i 2 dar o igårkväll börjde de bli riktigt tjockt i näsan....värk i ena örat o rejält ont i halsen!
    Imorse va de ännu värre, fick komma direkt till min läkare (som är en av gästerna på bröllopet...tur ska man väl ha)

när jag gick hem fick jag med extra starkt penicillin, avsvällande tabletter o nässpray....hade öroninflammation o bihålsinflammation.

jag är i stort sett ALDRIG sjuk....så typiskt.
    sitter här o tycker synd om mig själv:(

men de som känns skönt är att de verkar bli bra väder iaf...

• Svar på tråden Brud på lördag....o sjuk:(
  • Snart Erics fru :)

hoppas du blir frisk fort. vila mycket, drick mycket vatten.
    jag ligger hemma med exakt samma sak, gifter mig dock inte förrän 30 juni med tänkte just att tänk om det var på lördag.
    tänker på dig..

• lillfrugan4/8

usch vilken otur hoppas du blir frisk till din stora dag

krya på dej

• missZapon

Vad typsikt zafiren, ligger och hemma och är sjuk, ska ha fest här p lördag och tycker det är jobbigt, förstår din panik! Men som sagt villa! och försök att inte stressa upp dig, håller tummarna för att du kommer vara mycket bättre tills på lördag...

Krya-på-dig-kramar till dig!

• jagärsåkär

Jag är också jättesjuk just nu och har precis varit tvungen att resa över hela världen förkyld med feber!! JOBBIGT!!!

Mitt råd är att avboka allt ALLT ALLT innan bröllopet! Lägg dig o vila, man kan sova bort sjukdomen. Då får kroppen använda all energi till att bli frisk, skippa jobbet och alla andra engagemang. Hoppas verkligen du är frisk till på lördag... Men det har du goda chanser att bli!

Det här vet du säkert redan men jag drar det ändå: drick massor!!!!! Minst tre liter. Det behövs för att rensa ut kroppen. Det blir spring på toa jämt men det är det värt. Och så c-vitamin. Och sömn. Det här kommer ordna sig!! Krya på dig!

• alvbröllop

stackars dig - hoppas det värsta hinner gå över till på lördag!

• A:s wife

ojojoj, hoppas att du hinner bli frisk tills dess gumman! och att du inte smittat ner din m2b så han blir sjuk lagom till lördag...
    *krya-på-dej-kramar*

• systeryster #1

Åh nej, så typiskt Men jag håller alla tummar jag kan för att du snart skall må bättre Krya på dig och lycka till på lördag!!

• Lothis

Pencillin börjar ofta verka på 2 dar, så jag håller tummarna för dig =)

• Pomodoro

Antibiotika brukar verka fort om man fatt ratt sort, det brukar kannas battre redan efter nagra dar. Ta det nu lugnt och stressa inte. Delegera jobbiga uppgifter. Lycka till!!!

• Zafiren

TACK! för era krya på dig hälsningar=) de gör att man blir lite piggare faktiskt.
    igår kväll var det riktigt dåligt....hade fullt upp, övning i kyrkan o 4 busiga barn....som man ville låna bort....

idag har penicillinet gjort verkan det känns! så imorron är jag nog fit for fight igen:)

varit o gjort konstnaglar nu o blev så nöjd. ska upp till festlokalen o småfixa lite, resten sköter föräldrarna.

Alla ni andra som va sjuka....KRYA PÅ ER NI OXÅ!!!

• Sussa - juni 07

Attans vilken otur! Mitt råd är att dosera dig med C-vitamin i massor. Ta en varannan timme, det är inte farligt att överdosera C-vitamin!

Lycka till och krya på dig!

• Miss Cykel

Ånej, stackars dig! Det är min skräck att bli sjuk precis innan bröllopet (30 juni). Men som flera skrivit ovan - se till att VILA dig nu så att du samlar krafter inför morgondagen.

Jag önskar dig all lycka och KRYA PÅ DIG!

• NollSju

Trist att bli sjuk just nu!!!!! Bara hoppas att det inte är en virusinfektion, för i så fall hjälper ju inte antibiotika/penicillin! Se till att vila och ta hand om dig!!!!!

Lycka till och krya på dig!

Svar på tråden Brud på lördag....o sjuk:(