• Fridaooo

Gifter mig imorgon!!!!!!Nervös

Är så nervös och har 100 saker att göra, alltid ute i sista minuten. Hoppas jag hinner ta det lite lungt ikväll. Usch jag önskar att det var flera veckor kvar. Jag som hade hoppats på att se fram emot en fin dag men känner mig nu bara nervös istället..fan!

• Svar på tråden Gifter mig imorgon!!!!!!Nervös
  • Theresekarlsson

Lycka till, allt kommer att gå bra....

• Fridaooo

Jo det gör det väl..ska ha mens snart med..kunde inte komma mer olägligt.

• Cira

Lycka till! Ta det bara lugnt så ska du se att det går bra.

• Joleen

Det kommer gå super, det viktigaste är att ni säger ja på rätt ställe och är säkra på att ni gifter er med rätt person!

• Juni07

Ta några djupa andetag, beta av en sak i taget, det ordnar sig även om du kanske inte kan bara vila ut idag... och du, lycka till i morgon, det kommer att bli toppen och värt allt slit

• Fridaooo

Tack för all uppmuntran..! Försöker tänka positivt. Ska försöka tänka på hur skoj det säkert blir IMORGON.

• Kyel

Det kommer ordna sig!
    Du kanske kan ta lite tid att ordna alla saker efter "viktighet". Sen gör du allt i tur och ordning efter hur "viktigt" du tycker att de är. Och be om hjälp!!! Fråga mamma, pappa, syskon, vänner, tärna, marskalk om hjälp så slipper du göra allt själv. Då kan alla njuta lite mer och du slipper bli helt sönderstressad!
    Lycka till!

• Kyel

Och brudgummen också!! Han måste kunna göra massor!

• bröllops häxan

Tjoho.!! Ni kommer att få kanon väder :D

Lycka till och försök ta dagen som den kommer. Det är roligt att gifta sig och oroa dig inte för mycket ifall nå´t inte "klaffar" till hundra procent.

Kram

• Fridaooo

brudgummen klipper gräset och jag skriver ut "festtidning"

• summer bride

grattis till giftermålet! ha en underbar dag imorgon på er speciella dag

• Te66an

Det går säkert superbra, man ska ju alltid vara nervös innan själva permiären.HIhiii

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

*lycka till*

• Lotta på Bråkmakargatan

Oh, vad roligt!!! Lycka till! Det kommer säkert att bli superbra! Och vädret ska ju bli bra över hela landet imorgon!

• Kyel

Lycka till på bröllopsdagen!

• Druttens brud 2b

Hoppas att er dag blir underbar...

Svar på tråden Gifter mig imorgon!!!!!!Nervös