• Brud 070707

Vet dag....

Jag fick precis ett email som var skickat till hela mitt lag i den sport jag utövar. Där stor det att min möhippa var flyttad till den 30 juni. Ghhaaaa....jag tror inte det var meningen att jag skulle ha det mailet. Nu vet jag ju vilken dag som är tänkt.

• Svar på tråden Vet dag....
  • Soofia

Skulle tro att de försöker lura dig faktiskt...

• Brud 070707

nä det tror jag inte jag tror att det blev ett misstag faktistk. Det stod även info om nästa match och att de har match den dagen och således bara kan vara med på kvällen de som så vill.

Jag som inte ville veta...

• zukigirl

Brud 070707 :
    Det där är ju så typisk skenmanöver så det är inte sant! Klart att dom skriver det som om det verkligen skulle vara så...

• Brud 070707

men åååhh....ska jag behöva vara nervös varje fredag och lördag nu framöver eller?

åååhhhhhh

• Soofia

Ja det ska du vara ! Det tillhör ju hela grejen!

• zukigirl

Brud 070707 :
    Klart du ska vara! Visst är det spännande!

• Brud 070707

ååhhhh..nä inte alls spännande jag vill ju ha kontroll fast å andra sidan älskar jag överraskningar bara jag har kontroll över dem...sucka....hur ska detta gå. Nu måste jag hem och stor täda min lgh vem vet de kanske kommer redan imorgon?

• zukigirl

Brud 070707 :
    *s* Ja vem vet! Bäst att vara förberedd för allt! Du har ju inte så långt kvar till bröllopet så det kan ju hända när som helst!

• Brud 070707

Nu går det ju inte jobba vill bara hem och STÄDA!!!!!!

zukigirl när ska du gifta dig då?

• zukigirl

Brud 070707 :
    Inte förrän den 29:e september! Så det dröjer nog länge än till min hippa... Hoppas jag!

• Miss Cykel

Haha, ja. Skulle jag vara du skulle jag vara jättenervös nu. Tror INTE att möhippan blir den 30 juni! :)

Själv gifter jag mig just 30 juni, och tror också att jag vet möhippedatumet. Men men, det vore väl inte SÅ hemskt om man visste det?? Så länge man inte vet hela dagens schema i detalj...

• blåpärlan

Brud070707

Jag hade nog inte trott så mycket på det mailet.
    Jag gifter mig också 070707 och är GANSKA säker på att något händer imorgon.
    Mailet du fick är helt säkert en blåsning.

Lita inte på något eller någon

• Jämtlandstaus

zukigirl - jag gifter mig också 29 september

• zukigirl

blåpärlan: Ja vad är det man brukar säga? You can run but you cant hide!

Jämtlandstaus : Himla fint datum du!

• Snart Erics fru :)

klart det är en grej som gjort med flit. för att du ska slappna av och blir super överraskad när dem kommer tidigare. man brukar ju inte vänta så länge som veckan innan :)

• Forsfors

Jämtlandstaus, zukigirl: jag gifter mig också den 29:e september!

Brud 070707: Låter verkligen som en skenmanöver, har jättesvårt att tro att någon på riktigt skulle göra misstaget att skicka ut sån viktig information så att du får den. Människan är väl medveten om att du också behövde den andra informationen? och medveten om att du skulle få den genom mailet, varför skulle han/hon då även skriva med ditt möhippedatum i det mailet för? och sen posta till alla inklusive dig tillsammans med information som alla, inklusive DU är i behov av. i så fall skulle ju personen gjort ett mail med allmän information och skickat ut till alla så att även du riskfritt kunde ta del av den, och sedan gjort ett hemligt mail och skickat ut till alla andra. nej du, du måste nog vara beredd innan den 30 juni (känns som att de flesta skulle fatta att det kanske skulle vara ett lite illa valt datum också, med tanke på att det då är drygt en veckas kvar till bröllopet och man kanske har andra saker för sig då som brudpar). Se till att ha det städat, raka benen och sov i snygga sovkläder, är rätt säker på att det smäller för dig snart

Svar på tråden Vet dag....