Hänga på BT en fredagkväll,skadad?
Hallå tjejer, här hänger vi och diskuterar bröllopsbestyr en fredagkväll. Vad gör alla era blivande äkta män?
Min har jag i knät med 39 graders feber.
Hallå tjejer, här hänger vi och diskuterar bröllopsbestyr en fredagkväll. Vad gör alla era blivande äkta män?
Min har jag i knät med 39 graders feber.
Sport på TV =-)
Det skulle vara
min e i småland o väntar på att flyttlasset hans ska gå imorrn...
Min gosing är med våran ena dotter på Grinda- klassresa...
Skadad??? Mjaaaa- när man måste ha sittring för att ens trycksår ska läka...mjaaaa, kanske...eller...inte...?
Haha. Sport ja...
Slipper det jag, min är helt ointresserad
Här hemma håller jag i fjärrisen...
min e musiker.. han spelar i kväll/natt. i morgon bitti hämtar dem honom till svensexa. han anar inget, känns jätte spännande..
Min är sover i en stuga någon stans i Mora trakten. Ska cykla Siljan runt i morgon. Har hela huset för mig själv hela helgen...*njuter*
Snart Erics fru :) : roligt med svensexa..kommer han hem sent så han är helt väck när han blir hämtad?
li75a: Siljan runt, det lät jobbigt
Skönt med tomt hus dock
Han ligger i den ena soffan med fjärrisen i handen, jag ligger i den andra och skriver lite här i reklampauserna.
Jag erkänner,är absolut skadad!
AggaP: Vad tittar ni på? Tycker det bara var skit på TV:n...å andra sida saknar vi en del kanaler...
Skönt, fler skadade...puh...inte ensam...hade det inte varit för att min m2b är sjuk hade jag aldrig fått suttit med laptopen i knät