• MissLovely

Vad säger era M2B om bröllopstorget??

Tjejer jag tänkte att vi här kunde diskutera vad våra blivande tycker om att vi sitter in på BT.

Vet din m2b hur mycket du sitter per dag?

vet din m2b vad du pratar om ang. bröllopet?

sitter han med dig ibland?

m.m.

det är bara att berätta.:)

• Svar på tråden Vad säger era M2B om bröllopstorget??
  • Jag o min kille

Min sambo sitter ändast med om jag har bett honom om det av ngn anledning. Han fattade här omadagen att det var allt möjligt på den här sidan. Han trodde att det bara var köp och sälj här

Men han vet att jag är lite smått beroeende av att sitta här och framför datan i allmänhet nu innan bröllopet

• bumse2

Min m2b vet att jag sitter långa stunder varje dag, själv är han inte intresserad av att sitta med eller vad jag gör där. Han har ju sin golf som tar mycket av hans tid så de stunder han golfar och jag sitter vid datorn kompenserar varandra. De endå gångerna som han protesterar och tycker att mitt beroende har gått förlångt är när jag tex glömmer bort middagen eller låter dottern vara ute förlänge.

• MissLovely

Då kanske jag med ska svara. min m2b tycker oftast att det är helt okey att jag sitter o pratar med er tjejer :) men ibland när jag kommer med en del tokiga ideer blir han lite tokig på mig. Annars brukar han ibland sitta med mig när jag ska visa hono bilder och förklariga på t.ex. dukningar m.m.

Man blir ju lite besatt nu för tiden, annars har jag aldrig varit beroende utav datorn.

• Anncha73

Min blivande tycker det e ok att jag sitter på BT men som sagt om man får nåt bra tips nånstans så kan min blivande tycka att det är lite jobbigt...

Eller spontant säga ALDRIG e du galen..he he

• fruaugusti07

min blivande vet att så fort jag sitter vid datorn är jag här och han skrattar lite åt mitt BT beroende....hehe

Jag får sitta här så mycket jag vill , bara han får låna datorn ibland och jag inte glömmer bort barnen.
    Alla tips tas tacksamt emot och behandlas för att se om de passar in i vårt bröllop!

• FruÖlandstok

Jag har alltid suttit mkt vid datorn och det är jag som är datornörden i familjen så han reagerar nog inte ens på att jag sitte här en del av tiden som jag är vid datorn.. Plus att alla datorerna i huset är mina så då får man väl göra som man vill ;)

• Lady o Lufsen

Jaa...eftersom det är min man som måste hjälpa mig lägga om mina sittsår så vet han i vilken stor utsträckning jag sitter här

Han kikar ibland, skrattar med mig åt roliga trådar, men kan inte riktigt förstå vad det är som är så roligt så att man vill sitta här jämt...

• lindza

Min man undrar vad jag ska syssla med efter bröllopet med tanke på all den tid jag sitter här. Ibland kommer en kommentar som "bridezilla" maten är klar"...Då brukar jag påminna honom om ett program som går på tv400 om riktiga bridzillas...O då tar han tillbaka det där. Om han vet vad jag prtar om här...njäää, o det är så jag vill ha det eftersom jag i några trådar nämnt överraskningar jag har på gång för honom så jag är tacksam om han inte är här inne o kikar. Det har dock hänt att han suttit med om jag ska visa några bilder på nått o så.

• kentfantast

Min man är aldrig inne på BT. Jag är inne rätt ofta. Mer sällan nu eftersom vi har gift oss, men det är svårt att slita sig. Han tycker att et är sjukt att jag fortfarande hänger här... Jag hävdar att det är för tips om bröllopsresan.. och gör det i smyg...

• midsummer

Innan vårt bröllop blev offentligt, vi höll det hemligt i drygt 10 månader, så satt jag säkert 4 timmar om dagen vid datorn. 3 kanske var på BT och resten på andra sajter eller så pysslade jag med olika planeringsgrejer ex festprogrammet och så. Ibland gnällde jag lite, men då sa jag att det var smällar man får ta när vi bestämt att vi vill hålla det hemligt. Jag måste ju ha någon att utbyta tips och idéer med! Nu sitter jag vid datorn lite då och då, kanske allt som allt en timme om dagen på BT. Någon gång har han suttit bredvid mig och tittat lite, och han vet nog i stort sett det mesta jag skrivit om så det har inte varit några direkta problem...

Svar på tråden Vad säger era M2B om bröllopstorget??