Vår dag blev som en Dröm!!!(långt)
I lördags var det vår tur....äntligen!
Vi hade de bästa förutsättningar planeringsmässigt.....men det som var lite jobbigt var att jag gått o blivit sjuk, men på lördagen hade pencillinet gjort verkan...men dessvärre vaknade jag UTAN RÖST!!! Min blivande gjorde honungsvatten o lät mig va tyst:)....den återkom hyfsad under förmiddan.
Sedan flöt allt som planerat med alla våra barn...lilltösa 3,5mån blev hämtad av barnvakten....
6 åringarna gjorde jag fina m lockar i håret och klädde i näbbklänningarna.
den fjärde var hos sin mamma då han oturligt slagit sig illa o inte kunde va med.
Frisören kom hem t mig och sen gjorde jag mig klar.
kl 11 va vi hos fotografen & det kändes bra!
Vi hade god tid på oss efter så vi kunde köra sakta t kyrkan.
Väl innanför portarna så vågade våra stora flickor gå med oss in...bakom oss, m2b´s dotter bakom hnm och min bakom mig. DÅ VAR JAG LYCKLIG!!!
jag hade svårt att le...då jag var så rörd att de mest ville komma tårar....betydde så mycket att min dotter vågade gå in,de hade jag inte alls vågat hoppas på, bara önskat.
Efter inled.talet sjöng min syster helt underbart vackert!
Vi avgav egna löften och gästerna tyckte det var det allra finaste de hört.
sedan sjöng min syster o en vän duett, hon på engelska o han på italienska, det var pampigt!
sedan döptes vår gemensamma dotter och det var en överraskning. prästen var jättebra och det blev så fint.
Innan det var dags för utgång sjöng de en duett till, såå vackert:)
....jag hade kunnat skriva hur mycke som helst....
men sen hoppar ja över lite....väl på plats på festen blev det superlyckat!
alla hade trevligt...fina tal...duktiga barn som lät sig tas om hand av våra 2 barnvakter, fast vi alla hjälptes åt ändå me ansvaret.
Alla drack lagom m vin....jag sa till i köket när de var stopp, ville att alla ska MINNAS!
Festprogrammet var Toppensnyggt, det var en överraskning för oss:)
Vid 00:30 lämnade vi festen o begav oss till en svit vi hyrt o hade en romantisk natt.
Det blev så lyckat och enligt alla planer. Är helt slut idag, ska bara vila denna veckan, har ju turen o va mammaledig.
Fick mycket beröm för klänningen o håruppsättningen.
Gästerna va nöjda med maten och tårtan va jätegod.
sammanfattningsvis en HELT PERFEKT dag....som man önskat aldrig skulle tagit slut!