• burken

TACK!

Ha ha ha

Tack alla roliga knasiga hysteriska brudar för alla roliga stunder! Rätt kul ibland att vara i cybervärlden och bara få lov att vräka ur sig vad som helst.

Det är rätt många roliga diskussioner som pågår här måste jag säga! Och alla ni brudar så mycket humor!!

Förresten tycker jag att gubben är för jävla rolig.

(Läste tråden om smashbox 19. Vågar man säga detta? För jag tyckte att det var så många roliga kommentarer att jag satt här på jobbet och småfnissade för mig själv, läs asgarvade. Vill inte lägga mig i debatten angående dyra produkter eller inte utan bara älskade ironin som haglade. OBS Ingen värdering i ämnet !!!!OBS)

Så tack alla brudar för att ni gör min dag lite bättre, lite roligare och lite mindre långsam. För att inte snacka om hur mycket ni har hjälpt mig att bli en "brud" inte som i gift utan som brutta!

Kram till alla!

• Svar på tråden TACK!
  • miffolina

Vasse ;):D
    Jo, tack ibland spårar det ur rejält, hehe.

• burken

Fast det är så himla roligt. Blir så glad att det finns fler som jag

• miffolina

jo, jag erinra mig en tråd för något år sen där man misstänkte att det var ett troll, varpå alla började köra Sagan om ringen referenser i typ 5 sidor, haha, ursprårigt och kul

• Zozo

LOL jag hade MISSAT smashboxtraden!! Nu har jag asgarvat helt själv här pa kontoret och alla mina franska kollegor tror (har insett/vet) att jag är heltokig!

Man skulle kanske starta en trad om hur man tvättar en Smashbox #15???

Eller om hur folk i regel hänger sina nytvättade Levis 501or?

• burken

Själv har jag alltid funderat på vilken tandkräm som är bäst; dental extra pextra?

Önskar att jag hade 500 spänn att köpa en attiralj för Nämen! Då måste man ju köpa rengöringsmedel för 50 kr. Och kanske ha något att borsta på oxå?

• Vernalis

Zozo
    Akta dig annars kommer BT-polisen och tar dig!

• Zozo

Nämen jag kan ju fatta att man vill veta hur man rengör en dyrare borste om man nu investerat i en san, men att just uttrycka sig sa... later ju fjantigt.
    Men den berömda personen som svor tycks ha försvunnit? Blev hon utkastad av polisen?

I en trad blev en kompis utkastad dvs ALLA hennes tidigare meddelanden i ALLA tradar raderades!! Och varför? för att vi skämtat om att traden skulle komma upp i 2000 meddelanden eller vad det var och hon da skrivit 10 meddelanden eller nagot pa raken fôr att fa det där 2000e meddelandet. Ibland blir det fel...

• burken

Zozo: Tydligen finns det rengöringsmedel för cirkus 60 spänn som man kan använda
    :-d

Alla är vi olika. Jag lägger säkert pengar på något annat som någon tycker är helt vanvettigt.

Men nu var det inte det jag ville att denna tråd skulle handla om.

Jag vill bara tacka alla glada brudar som har samma ironiska humor som mig själv.

• burken

Oups kommer det en språkpolis snart oxå?

• Vernalis

Det var länge sen det var en språkpolistråd faktiskt.

• burken

Ja visst var det! Själv är jag mailpolisaspirant! Hata mailtrådar! Hata mailtrådar :-d :-d

Svar på tråden TACK!