• Godisen

Festlokal i Sollentuna?

Har fått tips på en lokal som heter Kadriljen. Nån som vet om det är en trevlig lokal? Pris? Vem kontaktar man? Vill gärna ha tips på lokaler i Sollentuna. Gärna med porslin, men där man tar med maten själv.

Hopas nån kan hjälpa!

• Svar på tråden Festlokal i Sollentuna?
  • Aug2003

Hej Godisen!
    Jag kan tipsa om Bergendals Kurs och Konferensgård (www.bergendal.com) i Sollentuna. Där kan man hyra en lokal som heter Stallet och där finns det porslin men allt annat får man fixa själv. Där ska vi ha vår bröllopsfest!
    När ska ni ha festen?
    Lycka till!

• Godisen

Hej Aug2003! Den 6:e Dec. ska vi gifta oss. Så det är ju ett tag kvar, men jag vill inte ha panik senare. Jag ska kolla på Bergendahls sida. Det kanske kan vara nåt. Tack för hjälpen!

• 1/8 2003

Aug2003;
    Vilket datum har du bokat Bergendal? Vi ska ha vår fest där den 1 Augusti, men inne på herrgården!!

• 14 februari

Hej, kul att höra att det är fler från sollentuna. DU har ju alltid Edsbergs slott (tar ca 50 pers, egen mat o dryck), Viby herrgård (55 pers, egen mat o dryck), Silverdalssalen (vet inte så mycket om denna), Holken (scoutstuga i Tegelhagen, bra alternativ om ni är många, mycket trevlig). Jag har lite fler alternativ precis utanför sollentuna oxå men det är lättare om jag vet hur många ni blir ?!

Vi har hittat våran pärla -DANDERYDSGÅRDEN- i danderyd.
    Maila om ni vill veta mer labolina5@hotmail.com

Lycka till !

• Godisen

Vi är ca 55st(gästlistan är inte klar än). Edsbergsslott är för dyrt, tycker jag. Ska gifta mig i St. Erikskyrka, vill gärna ha en lokal någerlunda i närheten. Viby gård är så långt bort. Tänkte gå till kommunalhuset och höra med dem om lokaler. Tack för hjälpen!

• penapöna

Hej godisen!

Vi gifte oss i St Eriks k:a. Vi hade festen i Sollentuna församlingshem, det var många som inte trodde det kunde bli fint där men det blev det!

Jag har tyvärr inga tips på lokal men tipsar däremot angående billig och god mat om ni har tänkt att ha buffé. Skriv då till snart_fru@hotmail.com (vi betalade 6000:- för förrätt och varmrätt till 50 personer

Svar på tråden Festlokal i Sollentuna?