• Snäckskal

PANIK! Regn inför möhippan!!! Hjälp!!!!????

Hjälp!
    Vi ska ha möhippa nu på lördag för en väninna i Sthlm, planerat en heldag utomhus med komikerfestival och picnic, men nu verkar det bli regn!!! Så nu behöver jag snabbt tips på aktiviteter som inte kostar så mycket, vi är tyvärr de flesta ganska fattiga.
    Inte kul att sitta i min lilla lägenhet hela dagen liksom.... Aktiviteter från 13- 18 med andra ord. fan fan faaaan!!!
    Först ska hon skickas till en spåtant och sedan middag kl 21, men vad kan man hitta på under tiden???

*suck*

• Svar på tråden PANIK! Regn inför möhippan!!! Hjälp!!!!????
  • bröllops häxan

goocart :) Det fick jag. Det var super kul *L*

• Snäckskal

men är inte det utomhus?? vart gör man det i sthlm???

• Snäckskal

ha ha h vad dum jag e... kollade på nätet... men om man ska boka på ett ställe som ligger någorlunda nära staden så måste vi vara minst tio personer, självklart är vi enbart 8. Dessutom kommer nog inte bruden tycka det är särskilt kul... fast jag hade tyckte det var fantastiskt roligt

• littlepixiegrl - Mrs B

Bowling? Laserdome? Spela sing star hemma?
    Vad tror du att bruden skulle gilla för grejer då?

• littlepixiegrl - Mrs B

Enligt smhis hemsida så ser dte mest ut som skurar...sätt på bruden en sydväst med slöja fastsydd alt. dekorerat paraply, paraplyer till resten av tejerna och gör det ni hade planerat från början! det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

• Snäckskal

jo vi hade planerat att sitta på komikerfestivalen, gratis är bäst! Men lite jobbigt om man sitter i gräset och det spöar....

vad skulle hon gilla...ja du, hon är ganska pimpinett av sig så att säga. Så laserdome och liknande skulle hon säkert svimma av *s*

Jag tror det viktigaste för henne är att vara med sina vänner och mysa, men kul att mysa i min lägenhet i 6 timmar?? ha ha ha

• littlepixiegrl - Mrs B

hmmm...pimpinett....*tänker så det kanakar*

• littlepixiegrl - Mrs B

Det finns inte någon annan ni kan vara hos också då? Spa hemma hos en tjej, karaokebar hemma hos dig? :)

• Snäckskal

ja tänk dig någon som skriker iiiiiih om hon får se en daggmask på gatan typ... *s* okej kanske inte så illa men nästan...
    hade vi haft råd hade vi skickat henne på chokladprovning och dylikt. Men tyvärr är vi relativt fattiga.

• Snäckskal

alla bor så långt borta tyvärr, vi ska på middag vid 21 så det var tänkt att vi skulle vara hemma hos mig och byta om innan vi gick ut. Men det är ju som sagt kl 21 och vi ska träffas redan vid ett typ....

Svar på tråden PANIK! Regn inför möhippan!!! Hjälp!!!!????