har precis blivit hippad!!
hej alla tjejer!!
Jag har precis blivit hippad av mina kära vänner!!
Det va en underbar dag med en massa skojj..
det började igår morse, då jag fick ett sms på morgonen att jag skulle infinna mig på djugårdsbrons sjöcafe kl 14.15, jag skulle ha på mig sommarkläder, ev bikini, sexiga träningskläder o ett ombyte till kvällen!!
sagt o gjort, jag packade väskan o började åka in mot stan..
jag anade att nu e det ngt på gng..så jag tänkte driva lite med tjejerna så jag skickade tillbaka ett sms att jag skulle bli ca 40 min sen, bara för att röra om lite i grytan...hihi Så jag dök upp i tid o fann ingen där..förutom en tjejkompis..som såg smått förvånad ut att jag kom i tid.. vi skratta o jag sa att jag vet vad som pågår o att jag drivit med dem.. vi kom överrens om att jag skulle gå o gömma mig tills de andra dök upp.
Sagt o gjort, jag ställde mig lite längre bort o väntade. De kom 14.30 glada o spännda med förhoppning om att jag inte dykt upp..
När de väl kommit så dök jag upp och sa att jag drivit med dem allihopa..
glada o spännda fortsatte vi dagen.
jag fick en brudslöja på huvudet och jag e såååå tacksam att de inte klädde ut mig, men jag tror de visste att jag aldrig skulle gå med på sånt.
Vi satte oss där på djurgården o njöt av solen o prata en massa som tjejer gör. Sen kom första uppdraget: att fråga par om råd för ett lyckat sexliv..
De första paret jag fråga sa att de har ett platoniskt förhållande.. tråkigt..
Det andra paret var ett äldre par i 60 års åldern.. kvinnan svarade: Just keep the attraction.. det va ett grymt bra svar från ett par som varit gifta i 40 år!!
Efter det så började vi röra på oss mot "lägenheten" hörde jag..
Vi går mot linnegatan o in i en port där, åker högst upp och in i en lägenhet.. och WOW vilken våning, helt fantastiskt, där hade tjejerna dukat upp olika pasta sallader, dessingar m.m och vin.
Vi satt och åt, drack och hade det super trevligt..
efter maten gick vi upp till takterrasen o njöt av utsikten o solen, åt en massa jordgubbar, hallon, körsbär m.m Det va helt fantastiskt.
Fick höra sen att en tjejkompis lånat lägenheten av en annan vän.. Säger det igen WOOOW.
Därefter bar det av mot stan..
vi promenerar mot gymet Balance, går in o får höra att vi ska dansa stripp aerobics.. SKITKUL..
Tjejerna o jag går o byter om..
O så börjar dansen, det va sååå kul o svettigt.
Nöjda med vårat jobb som blivande strippor..hihi gick vi o ducha och gjorde oss i ordning för kvällen.
Tjejerna öppnade upp champagne o vi skålade o hade det super trevligt!!
Efer bar det av till en libanesisk restaurang där vi åt o drack i massor!!
Utan min vetskap så bad de ägarna till restaurangen om lite magdansmusik för att de ville att jag skulle dansa..
O visst kom det oxå.. de höjde volymen o sa att jag skulle visa vad jag går för.. inga problem för mig tänkte jag.. så där stod jag o dansa magdans i restaurangen..
Det va en super trevlig kväll som jag alltid kommer komma ihåg, det va det gulligaste mina vänner gjort för mig och jag e såå tacksam att jag har dem som vänner!!
Ville bara dela med mig av mi underbara kväll o önskar att ni får uppleva detsamma!!
Många kramar..