• Sandymon

Hjälp, tror jag blir hippad imorgon!

Börjar ana ugglor i mossen, och misstänker en kommande hippa imorgon! Pirrar i magen, vad kan de ha hittat på?? :D

• Svar på tråden Hjälp, tror jag blir hippad imorgon!
  • Miss Cykel

Jag har samma känsla - är jättenervös! Får nästan magknip! ;) Inte för att jag är rädd för att de hittar på elaka saker, de känner mig för väl för att låta mig gå utklädd på stan. Nej, jag är pirrig ändå. :)

• maria070630

jag är en av er som också är lite pirrig för morgon dagen men vet inget särskilt.

// Maria

• Sandymon

Jag är också pirrig ändå! Kommer vara helt spattig imorgon, och smyga runt gathörn och så :)

• Miss Cykel

Haha, 20 minuter efter mitt förra inlägg blev jag kidnappad!! :D

Jag fick en underbar eftermiddag och kväll på Gimo Herrgård i Uppland. En övernattning, det lilla man fick sova alltså... Jag hade verkligen superkul och det var så roligt att de valde att kidnappa mig en dag tidigare, eftersom de fattat att jag börjat misstänka lördagen!! :) Snacka om att jag är trött nu!!

• Sandymon

Japp, det blev som jag misstänkte! Fick order på morgonen av syster att packa lite saker, sen kom hennes kille med mc och hämtade mig. Hade en underbar dag, med picknick, skattjakt, lyckönskningar från ex per telefon, danskurs och sen Golden Hits, för mat och dans. Vilka underbara vänner man har!

• maria070630

och mina aningar var också sanna :)

Det är roligt med bra vänner!!!!!!!!

Svar på tråden Hjälp, tror jag blir hippad imorgon!