Går killar här på strippklubb för sin svensexa?
Är det lika vanligt för svenska killar som det är för amerikanska killar??
Jag är bara nyfiken.....
Är det lika vanligt för svenska killar som det är för amerikanska killar??
Jag är bara nyfiken.....
Nix det är inte lika vanligt. Vad är vitsen med strippor egentligen? Att se nån naken?
Det kan man göra på nätet oavsett om man är gift eller inte, med den skillnaden att en strippa är där live, livs levande medan på nätet är det bara bilder eller filmer, inte en livs levande människa en halv meter bort.
Det låter som en typisk 80-talsgrej...
Jag har frågat min m2b om han vill ha en strippa men han vill helst dricka öl -överraskning!- med polarna... ;)
Nej det verkar inte vanligt i Sverige. Av alla som jag känner som gift sig (5 par ungefär) har ingen ens nämnt strippor. Däremot är det vanligare på andra ställen i Europa, tex där min m2b kommer ifrån!
Men han kommer inte gå på strippklubb, dels för att han gjort det massa gånger förr (innan vi träffades)men framförallt för att jag sagt absolut nej till sånt. Jag ska själv strippa för honom, hehe
Jag brukade tycka att "vadå, det är helt ok med strippklubbar" tills jag en dag blev medtagen till en... åh herre gud. Aldrig mer. På stället jag var på fanns det tre st pyttesmå polska tjejer som såg ut som 16 - 18 år!! Jag fick panik!! Och bokstavligen satt det gamla slemmiga gubbar och dregglade och roade sig över dessa småtjejer. Sen dess kan jag inte ta det hela så lättvindigt.
Jag har lyckats ändra min m2b´s syn på det hela och nu skulle han aldrig gå. Om man är i ett fast förhållande känns det dessutom skumt att ens partner ska kolla på en annan naken person som ibland tom tar på en.
Jag vet knappt om jag skulle kunna gå ner för altaret med m2b om han några dagar/veckor haft andras tuttar upptryckta i ansiktet... (det hände de gånger han varit på strippklubb innan vi träffades, mkt fysisk kontakt!) Så... i vårt fall stannar stripteasen mellan oss... Jag är en jäkel på det!