nu är jag hippad!!
Hej! Sitter nu här för att skriva av mig lite av det som hände mig igår. Hade en kompis på besök som hade sovit över hos mig och vi skulle på morgonen köra till mitt och min bäsa väns nyköpta företag som vi snart ska öppna och måla lite. Jag hade tagit på mig målarkläderna och var riktigt inställd på att idag skulle vi hinna en bra bit med målningen. Min vän frågade om hon fick köra min bil dit och jag reagerade inte då jag vet att hon tycker om att köra. När vi kom till en korsning i orten där jag bor var där ett stort plakat uppsatt mitt på en stolpe
"ÄR DU REDO?" Jag tänkte att det är väl en cykeltävling eller nåt. Vi körde lite till och på en annan stolpe stod det
"VÅGAR DU" då fick jag en liten känsla, och på en annan stolpe längre fram stod det "HIPPA" vi körde lite till och sen stod det mitt namn med stora bokstäver. Jag blev näst intill utsparkad ur bilen och lämnad helt ensam. På en skylt stod det "POST" Jag öppnade paketet och i där låg kläder jag skulle ta på mig och en karta. Jag bytte om och såg för j-ävlig ut. Jag fick gå ensam genom centrum och hörde hur mina vänner stod i parken och tjoade och tutade i tutor mm. När jag kom fram till den drack vi champange och åt jordgubbar. Vi blev 14 st det var bara två som inte kunde så det var jättekul. Sen kom en taxibuss och hämtade oss och sen bar det av till en sjö några mil hemifrån där vi åkte vattenskidor och åt lite och åkte en tvåsittsig gummibåt efter en bår. FYYY vad kul vi hade det och varmt var det alla hade verkligen bränt sig efter dagen var över. Efter detta åkte vi till stan där jag skulle tjäna ihop pengar, det blev 230 kr, jag sålde danser, pussar, kramar, allsånger mm.
Sen åkte vi vidare och blev avsläppta på ett ställe i skogen typ, där vi sedan promenerade i ca 3 km och jag svarade på tipsrundefrågor om min blivande man längs vägen, 5 av 10 blev det. Sen kom vi fram till ännu en sjö där vi badade och grillade och åt massor av gott, sen blev det femkamp av. Senare på kvällen åkte vi in till stan och jag fick ännu värre kläder på mig än tidigare. Vi gick på krogen och dansade järnet sen fick jag själv upp på scenen och dansa i strålkastarna till "MR Vain" men det gick bra jag dansade hel vilt man var ju inte så nykter vid detta laget. Vi höll ett hårt tempo från tio på förmiddagen till halv tre på natten, så idag är man helt mör,- träningsvärk, lite bakis och solbränd men det var det värt, det var en HELT PERFEKT DAG och jag önskar att ni alla kommer att känna så efter att ni blivit hippade. Vilka fantastiska vänner man har!!