• emmtil

var hitta bh i min storlek?

var hittar ja en bh eller helt paket me snygga underkläder.... har 70H och de e svårtha ja märkt. Någon som vet? Uppsala eller täby eller norrtälje.

• Svar på tråden var hitta bh i min storlek?
  • jessisca

vet ingen affär på rak arm, men däremot ett märke som heter Freya, som tydligen har ett bra (men dyrt...) sortiment... D e inte ett alt att åka in t sthlm...? isf finns d ju en del butiker där, typ Details, Gustaf Mellbin, NK osv...

• wife 2 be - been wife

Kolla på eva nette eller victoria. Finns i göteborg, säkert i sthlm oxå. Har oxå en svår hittad bh storlek. 75 F, och de var hemskt hjälpsamma där

• mitasol

Själv har jag 70 F och brukar numera handla främst på Samiras på Götgatan 46 i Stockholm. Jättemysiga tjejer som jobbar där. www.samirasunderklader.se/butiken.aspx

Har ibland hittat bh'ar på Details, annars finns oxå Underfin på Drottninggatan 73. Sen finns Gustaf Mellbin i Gamla Stan, på Västerlånggatan 47. Har inte handlat själv, men varit där o kollat men bh'n jag ville ha fanns inte i min storlek.

• Snart Erics fru :)

Kungs BH tor jag det heter på gå gatan i Uppsala. har jättemycket fint i alla olika storlekar. Har inte sett H men har inte letat då jag inte visste att det fanns så stora :)
    men kolla där.

• Knoll och tott

Bravissimo, om du kan tänka dig att köpa på nätet. De har ett stort utbud i stora kupstorlekar.

• emmtil

Tusen tack för alla svar! Ni e kanon!! Behöver nu till helgen då min festklänning inte funkar me de ja har! Trodde de o tog de förgivet.. nu har man panik när man jobbar masor nu innan helgen! Men tack än en gång!

• Izzie

Testa kedjan Change! Där hittade jag min torselette till bröllopet och andra bh. Jag har 75h. Skitbra service!

• emmtil

där på bravissimo hitta ja inget i min storlek ja gilla...
    finns de change butiker överallt?

• Miliane

Jag har ett tipps till för dig: Wunderwear som ligger på Sysslomansgatan i Uppsala. De har otroligt mycket - åtminstone i min storlek (75F), så jag kan tänka mig att de också har din. Lycka till!

Maxi

• moonlight lady

Jag vill gärna ha tips på butiker på nätet?

Svar på tråden var hitta bh i min storlek?