var hitta bh i min storlek?
var hittar ja en bh eller helt paket me snygga underkläder.... har 70H och de e svårtha ja märkt. Någon som vet? Uppsala eller täby eller norrtälje.
var hittar ja en bh eller helt paket me snygga underkläder.... har 70H och de e svårtha ja märkt. Någon som vet? Uppsala eller täby eller norrtälje.
vet ingen affär på rak arm, men däremot ett märke som heter Freya, som tydligen har ett bra (men dyrt...) sortiment... D e inte ett alt att åka in t sthlm...? isf finns d ju en del butiker där, typ Details, Gustaf Mellbin, NK osv...
Kolla på eva nette eller victoria. Finns i göteborg, säkert i sthlm oxå. Har oxå en svår hittad bh storlek. 75 F, och de var hemskt hjälpsamma där
Själv har jag 70 F och brukar numera handla främst på Samiras på Götgatan 46 i Stockholm. Jättemysiga tjejer som jobbar där. www.samirasunderklader.se/butiken.aspx
Har ibland hittat bh'ar på Details, annars finns oxå Underfin på Drottninggatan 73. Sen finns Gustaf Mellbin i Gamla Stan, på Västerlånggatan 47. Har inte handlat själv, men varit där o kollat men bh'n jag ville ha fanns inte i min storlek.
Kungs BH tor jag det heter på gå gatan i Uppsala. har jättemycket fint i alla olika storlekar. Har inte sett H men har inte letat då jag inte visste att det fanns så stora :)
men kolla där.
Bravissimo, om du kan tänka dig att köpa på nätet. De har ett stort utbud i stora kupstorlekar.
Tusen tack för alla svar! Ni e kanon!! Behöver nu till helgen då min festklänning inte funkar me de ja har! Trodde de o tog de förgivet.. nu har man panik när man jobbar masor nu innan helgen! Men tack än en gång!
Testa kedjan Change! Där hittade jag min torselette till bröllopet och andra bh. Jag har 75h. Skitbra service!
där på bravissimo hitta ja inget i min storlek ja gilla...
finns de change butiker överallt?
Jag har ett tipps till för dig: Wunderwear som ligger på Sysslomansgatan i Uppsala. De har otroligt mycket - åtminstone i min storlek (75F), så jag kan tänka mig att de också har din. Lycka till!
Maxi
Jag vill gärna ha tips på butiker på nätet?