Augusti 2008 forts
tog mig friheten att fortsätta augusti tråden för 2008
tog mig friheten att fortsätta augusti tråden för 2008
Ingen som har hittat hit eller är det någon som redan hade skapat en fortsättningstråd?
Oj, en till tråd... Jag som just såg en med just "vårt" datum (och jag som trodd ejag var tokig som började planera så långt i förväg). Vi ska gifta oss 080808 men det är hemligt än så länge. Det är ju ett tag kvar men med allt som ska ordnas och en budget som ska "uppnås" så gäller det ju att vara ute i god tid:)
Vi ska gifta oss 16 augusti 2008, så vida vi hittar en lokal vi vill ha. Just nu känns det tröstlöst då jag inte känner mig nöjd med de ställen vi har tittat på.... :/
Anna_sol: Va trist:( Jag hade tur som fastnade för sambons dopkyrka som han vill ha. Den festlokal som låg i anslutning till den kyrkan var jag däremot INTE förtjst, inte sambon heller som tur är. Så vi kommer att frakta alla bröllpsgäster med buss två mil för midag fest, en kompromiss helt enkelt för att få det vi vill ha..
Håll ut, ni kommer hitta det ni vill ha:)
Vad har ni för budget? Vi tänkte nog att med planer så långt i förväg kan budgeten bli lite större så vi har 100.000:-. Vet inte om det är lite, vi ska ha ca 60 gäster...
heej tjejer så roligt att ni har hittat hit Jag tänkte jag fortsatte på den andra tråden som var om augusti 2008. Jag tycker absolut att man ska börja planera i tid
Åh, vad kul att fler har börjat planera lika tidigt som jag. Vi ska gifta oss 080809 och har redan bokat plats, frisör och fotograf. Allt för att få dom som man verkligen vill ha.
aug08
Vår budget ligger på 60000 kr för 40 gäster.
Vi ska gifta oss aug 2008!! Och jag sitter redan varje dag vid BT och planerar och drömmer mig bort
Ska ägna mig mer åt "skapande" tänkte jag. Sitter just nu o fixar layouten till våra trycksaker. Vi ska försöka göra en egen hemsida, annars köpa en färdig. Och så ska jag fixa tyllrosor (ha i kyrkan), vika små askar och annat pyssel.
Vi som gifter oss aug 08 har ju hur mkt tid som helst för sånt här kul! Har redan börjat fila på festhäftet
Målet är att det inte ska vara nån stress... Allt ska ske i god tid (vilket aldrig händer i mitt liv annars)
jagärsåkär
Jag har också börjat med festhäftet och inbjudningarna. Det är så kul!
Tycker om att vara ute i god tid så att jag slipper stressa med allt precis innan den stora dagen.
Hemsidan har jag gjort på weddingannouncer.com
lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/travelinfo.html
Oj, ska ju vara
lindaochjocke2008.weddingannouncer.com
Då kommer du till startsidan