• Svar på tråden Gift och lycklig!
  • mixed

Oj vad fina ni var! Roligt att se bilder och ett grattis är väl på sin plats!!
    SJälv har jag ett år kvar...

• Cameline

Jättevackert!
    Underbar bukett och ni både är väldigt fina ihop!

Grattis och Lycka till!

• Cameline

Den 11:e aug är det min tur..

• Brudiaug

Ni var väldigt vackra...underbar bukett. Grattis

• Ab fab

Vilka vackra bilder! Grattis

Och vilken kanonsnygg inbjudan!

• Cira

Grattis! Jag undrar hur du har gjort inbjudan? Superfin!

• Sessan-07

Tack alla!

Det var verkligen en härlig dag, jag kan göra om det (med samma kille förstås!) hur många gånger som helst!

Jag tror att jag skrivit lite om hur vi gjorde inbjudan i en annan tråd, ska se om jag hittar den. Men det är tapet som är uppklistrat på ett offwhitepapper, och så är det samma offwhitepapper i textsidan. Det var mycket jobb med klistringen och klippningen, jag kan tipsa om att använda färdiga A4 om ni kan.

• Sessan-07

Hm, jag har inga bilder på festprogrammen och vigselprogrammen på sidan, ska försöka lägga upp det inom kort.

• T och U

Gratulerar! Ni var underbart vackra, såg ut som ett sagobröllop! Roligt att se någon som hade både krona och slöja, det ska jag också ha. Urtjusigt!!! :D

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis, vad tjusigt

• Sessan-07

Kronan har min farmor virkat, och mamma hade den på sitt bröllop. Jag har tvättat den, sytt på nya pärlor och gjort en liten metallställning på insidan (som inte syns) som håller upp hela kronan. Fast den är stärkt med sockervatten också. Jätteroligt att ha den på bröllopet, då kändes det som att farmor (som dog i hög ålder) var med lite på bröllopet.

• T och U

Jag vet precis vad du menar... inte för att min farmor hade den kronan jag ska ha, men den jag ska ha har min pappas mormor, och sedan pappas moster haft, det kommer verkligen kännas speciellt. :)

• Virvel

Jättefin klänning! Vad är det för design?

• Sessan-07

Klänningen är en Lilly 3004, köpt på Lillys på Karlbergsvägen i Stockholm.

• Sessan-07

Nu finns festprogrammen på hemsidan också, de matchar inbjudningarna.

Svar på tråden Gift och lycklig!