• systerbrud

Gifta sig 2:a gången, någon mer?

Hej! Någon mer här i mogen ålder som skall gifta om sig? Jag var 22 sist, nu är jag 37. Funderade först på att ha det i all enkelhet men min sambo har inte varit gift förut och vill gärna göra det i kyrkan och ha en fest efteråt. Gärna för mig, det skall bli jättespännande, förra gången fanns varken internet eller härliga bröllopsmagasin att förbereda sig med.

• Svar på tråden Gifta sig 2:a gången, någon mer?
  • jagärsåkär

Låter jättekul!! Finns ingen anledning att göra det i all enkelhet när man kan komplicera allting 10000 gånger genom att hänga på BT och få en miljon idéer!!

Lycka till!!

• millan15359

Precis samma för mig, var 24 första gången och gifte mig i samband med att vi döpte sonen. Ska nu gifta mig igen med en man som ej varit gift tidigare. Är 38 år och vi gör det med hela kittet, kyrkbröllop, vit klänning och många gäster samt bröllopsresa till Bali. Lycka till och njut, det tänker jag göra

• Skotokig

Samma här! Gifte mig första gången vid 18. Nu är jag 33 och blivande har aldrig varit gift förr. Han är även lite yngre än mig. 27. Förra gången blev jag i princip tvingad till det, och vägrade gifta mig i vitt... Så denna gång tar jag i från tårna! Inget blir som förra gången! Ser sååå fram mot dagen D!

Svar på tråden Gifta sig 2:a gången, någon mer?