• Limbolight

Hur var vädret i fjol!??

Vi funderar på att gifta oss första veckan i September nästa år.
    Är det någon som mins hurdant vädret var vid den tiden i fjol!?
    Min sambo är nämligen väldigt varmblodig, men man vill ju ändå ha fint väder och någolunda varmt...

• Svar på tråden Hur var vädret i fjol!??
  • Limbolight

hur e det med minnet!??
    PUFF
    PUFF

• Lucia05

Det var ju supervarmt i september! Härligt sensommarväder

• 22 september 2007

Och hur var det i slutet på september? Vi gifter oss den 22.9

• Limbolight

Lucia 05:
    HUR varmt!!??

• wozzgirl

Riktig brittsommar med över +25 grader hela september.

• Septemberbruttan

Vi gifte oss den 30. september i fjol, och det hade varit supervarmt helgen innan, men då var det lite mulet, men det regnade bara medan vi var i kyrkan, som tur var!

• Nemo nisi mors

Fyller år den 2 sept så jag kommer ihåg. På dagen var det fint och varmt. Vi drack champagne ute innan vi gick in för at äta.

På kvällen, efter det blivit mörkt åskade det ganska så rejält (nästan rakt över oss) och regnet kom ju som på beställning. Kommer ihåg för att en av gästerna tyckte att det såg ut som det small ner i vår lada. Vilket det inte gjorde som tur var.

• Nemo nisi mors

OBS! Glömde, vi bor i södra Skåne

• Septemberbruttan

Och vi bor i Västernorrland!

• Limbolight

ojdå, verkar som om gubben kommer att svettas rejält i alla fall...
    Kan tyvärr inte ta det på våren istället, eftersom vi måste vänta på skatteåterbäringen!

• jocelyn

Det var VARMT fösta septemberveckan. Det minns jag eftersom vi flyttade då och svettades en hel del... Sommarvärme alltså, men det är ju ingen garanti för att det ska vara jättevarmt nästa år.

Vanligen brukar det komma en dipp i vädret lagom till skolorna börjar (mitten av augusti).

Svar på tråden Hur var vädret i fjol!??