Bilder- vår dag
hejsan...
kikar in och kan ju inte låta bli att berätta att våra bilder från fotografen är inlagda på vår sida.
daydreamerinlove. weddingannouncer.com
åhhh... vad livet är härligt ibland ;)
hejsan...
kikar in och kan ju inte låta bli att berätta att våra bilder från fotografen är inlagda på vår sida.
daydreamerinlove. weddingannouncer.com
åhhh... vad livet är härligt ibland ;)
Gratulerar! Jätte-fina bilder! :)
Grattis! Vad tjusiga ni var. Din man ser stilig ut - på vissa att bilderna påminner han mig om Vanheden av någon anledning... Haha. :D
Jättevackra bilder!
Tack för titten! vilken jättefin bukett!!
Ohh vad ni är fina! Jag älskar de fina ögonblicksbilderna!
*snyft* Jag ska ju inte titta på såna bilder! Ni var såååå vackra! Och det var en bild speciellt som jag gillade. Den som är tagen uppifrån i kyrkan... Än en gång: Ni var så jättefina!
Jättefina bilder!
Såg att ni hade både ris och bubblor. Funkade det? Hur gjorde ni? Tips och råd? Tänkte också ha både och.
Lilla Li
Det var det roligaste jag läst på BT under de senaste 4 åren! Vanheden!! hahhaahahhaaa
Vad är det för låt som spelas på din sida?
tack så jättemycket, ja- är jätteglad över korten.
vanheden? hehehe... han ligger i lä vad det gäller min man. han e till o med strået vassare ;)
låten är "som en saga" av viktoria krantz. den kändes så himla rätt för oss som startat om med allt vad det innebär. ibland trodde man nog inte att man skulle finna den här himlastormande kärleken igen som bara känns såååååå rätt :)
vi valde bort de traditionella porträttkorten- även om såna är jättevackra. men vi ville fånga alla i farten. o tro mig- fotograferna fick jobba. *ler
vi är en familj som (jag sett nu) aldrig kan vara still utan miner, gester eller annat konstigt. *s
men så verkligt. känner att det verkligen har fångat våran dag... och känslan sitter i. :)
ris o bubblor förresten. ja, jo det funkar absolut.
fast jag som hade hittat så fina bilder på nätet med ett brudpar omgärdat av dessa vackra bubblor miste min illusion lite. eftersom det blåste så blev inte effekten riktigt den jag var ute efter. men tro mig att det var uppskattat. helst av barnen- det blev både fint, roligt och ett minne till dem :)