• ManiM

BRÅTTOM! Hjälp med roliga frågor!

Vi ska ha möhippa för min allra allra bästa vän i morgon, och har bestämt att hon ska få svara på lite frågor om sin blivande - men har ni tips om roliga frågor? Har fullkomlig öken i hjärnan... Det ska ju inte vara sådär vanliga trista utan underfundiga, kluriga, fnissiga... Ni som alltid är så duktiga på att hitta på här på BT, kan ni hjälap mig? Brainstorming välkommen! TACK!

• Svar på tråden BRÅTTOM! Hjälp med roliga frågor!
  • ladymarmelade

Var på bröllop i helgen då min kusin gifte sig. Hans polare hade på svensexan satt honom framför en videokamera och ställt div frågor till honom.
    Frågorna i grunden var ganska vanliga, tex om han tycker om barn, om han är med i facket mm mm. men det roliga var att de sedan hade klippt filmen, så rätt fråga fick inte rätt svar om du förstår vad jag menar?

Tex frågan om han gillar barn fick svaret : Näää det kostar alldeles för mycket. Dvs svaret på frågan om han är med i facket

Sen visade de filmen på bröllopsfesten på TV! Superkul!

• ManiM

Det var roligt, haha, skulle man gjort! Har ingen som kan filma/klippa bara... Fler tips? Vad som helst som kan sätta igång tankarna vore bra!

• .CMD.

ladymarmelade: tusan vilken kul idé!! Har du fler exempel på frågor?! HAr lite idé torka i värmen ; )

• rocketqueen

Hahaha, det där med ihopklippningen av frågorna och svaren var ju superkul... :D:D

Svar på tråden BRÅTTOM! Hjälp med roliga frågor!