De tog honom..
Nu på morgonen bortfördes under stor dramatik min blivande man iförd en peter pan utstyrsel
Sedan ringde det någon och sade att jag skulle göra mig iordning och packa badkläder.. och här sitter jag och våndas....
Nu på morgonen bortfördes under stor dramatik min blivande man iförd en peter pan utstyrsel
Sedan ringde det någon och sade att jag skulle göra mig iordning och packa badkläder.. och här sitter jag och våndas....
Oj va spännande Skulle vara supernervööööööös
Hoppas du får en underbar dag !!!!!!!!
Tack, är lite fundersam om det bara var en skenmanöver...
Min tog dom också för ca 30 min sen!! Jag hoppas han får en rolig dag. Det första dom tryckte i hans hand var en red bull med vodka.. (kan ju säga att han låg & sov innan så ingen frukost här inte..)
Min blivande tog de också idag..!!
min är oxå iväg.åkte vid 9-tiden.
iförd hjälm, rallyoverall och extra skor.
det är svenska rallyt i stan idag...
han kommer hem imorgon hälsade de!
undrar om de kommer och tar mig idag oxå?
men vi har ju 2 barn här hemma så jag är lite osäker..
och vi sitter fortf och väntar på om det ska bli något, undra när man kan blåsa faran över haha
min m2b har hans svensexa idag också... han hade ingen aning... jag visste om det för att jag packade några klädder för honom som en vän hämtade efter m2b gick ut! så röligt!
Hörde om en kille som fick ett telefonsamtal där han uppmanades att gå in på Mc Donalds, köpa ett Happy meal och gå hem och där vänta på vidare instruktioner. Så han gjorde det... Och instruktionerna kom kl. 9 nästa dag... Så man an aldrig vara säker
Min b2b blev också "kidnappad" idag - tydligen drog de av alla hans kläder och satte på honom en silverbaddräkt (ska tydligen få prova på simhopp!!!) - stackars krake
Skulle vilja vara med, sitta som en liten humla på någons axel och iakta.... *nyfiken*
Dom tog min M2B i morse skit kul! Han anade ingenting. Jag visse om sen tidigare att det skulle ske idag. Fick nyss ett MMS där han var iförd en fångdräckt med "kula" om benet som han skulle släpa på. En badanka runt midjan och sim puffar på armarna. Så var han dyblöt. Så han har fått sig en simtur tydligen! Så skoj, väntar med spänning på nästa MMS
Värsta svensexe helgen!!
Kentfantast;
*HA,HA,HA*
Min tog de idag med! De gjorde en luring för några veckor sedan men idag är det den riktiga svensexan. De var 30 stycken och på min möhippa var vi 28 tjejer, helt otroligt vilken uppslutning. Ikväll blir det grillning på gården med alla andra ensamma mammor :) allas respektive är med på svensexan.
Sitter även jag ensam sedan min blivande rövats bort idag. Trots att jag hoppas att han får en rolig dag finns en liten tagg i hjärtat då jag själv inte direkt väntar mig att bli hippad. Saknar inte direkt vänner men de bor så spritt att jag bara är glad att de dyker upp på bröllopet.... Hans vänner är gamla barndomskamrater - de flesta singlar, så vi får se vad de hittat på!
Perkan: vart bor ni? Blev hippad igår och vi var i Tantolunden där sprang de runt en kille som hade svensexa i silverbaddräkt och nån kapetensmössa var de han tro???
fridus : Berätta om din hippa!!
Grattis!
fridus - Är det sant? Ja det var han! Stackars honom! De var inte direkt snälla mot min b2b, men han är så snäll och ödmjuk så han säger liksom aldrig nej... shit vad han såg ut! *generad*
Det kanske inte såg ut så, men de är verkligen "vanliga" "normala" killar och min också....
Perkan: Ha ha ja först när vi såg honom gick han själv så vi börja undra vad det var för snubbe, sen såg vi hela grabb gänget längre bort så då fatta vi vad de var, stackarn tyckte verkligen synd om honom men han såg inte ut att skämmas så mycket iaf roligt var det iaf.
min blivande blev även han bortför i lördags.....iförd speedos och badmössa...stackarn Men han hadde en superbra helg....så nu är de bara tt vänta ut möhippan