• moonlight lady

Pågående svensexa :-)

Jaha, kl 08 bankade det på fönsterrutorna och in vällde 10 av M2B:s kompisar med whiskeyflaskorna i högsta hugg. Nu sitter de där nere och dricker öl och spelar poker och lyssnar på hårdrock. Våra 4 barn är mäkta imponerade, för att inte tala om han som kom och sålde Kvällsposten kl 10. "har ni fest?" var hans kommentar *ler*

Vädret är inget vidare, de skulle ut och paddlat havskajak men regnet öser ner och det blåser så troligen ska de iväg och grilla nu snart och sen drar de till Köpenhamn.

Jag ska mysa med alla barnen och spela spel och äta middag som inte m2B tycker om

• Svar på tråden Pågående svensexa :-)
  • zukigirl
    Vad kan vara bättre än att dricka öl och spela hårdrock!!?? Verkar som om det är många sexor denna helgen. När tror du din hippa blir då?
  • moonlight lady

Haha, så fel jag hade! Blev tagen själv efter ett par timmar. Berättar mer sen, är alldeles för trött för att vara uppe ur sängen

• förhoppningsis

hihi
    min sambo blev hippad kl 9, jag smet för att äta frost med blivande svägerskan, trodde jag ja, blev hippad så det skvätte om det!

Kul att vi kan bli så lurade - eller hur!
    Hoppas din dag var lika bra som min!

• förhoppningsis

frukost
    ska det såklart vara

• moonlight lady

Pust, ja, när jag fått ut alla påverkade pokerspelande karlar från huset trodde jag i godan ro att det var dags att storstäda huset, ge våra 4 barn lunch och sen slappa, hade varit vaken sedan kl 04. Skulle skjutsa ner några i gänget till stranden för grillning, och när jag sitter i bilen ser jag min ena tärna parkera sin bil en bit från vårt hus. Det var helt ok, hon skulle komma och hälsa på och träffa barnen och prata lite skit innan bröllopet. Men jag ser också att hon har någon med sig så jag stannar bilen och kollar lite närmare (hade inga glasögon på mig). Grabbarna säger bara åt mig att jag sett i syne och att jag ska köra, så jag tänker att 4 st kan inte se fel och så kör jag. När jag kommer tillbaka ser jag två svartklädda personer springa i huset, tänker´, vad fan? Slår upp dörren och där står båda tärnorna och jag fattar fortfarande inte, tror bara hon passat på att ta med den andra. Sen flinar de och säger att jag har en kvart på mig för vi ska iväg. Min första kommentar är att jag inte har gett barnen lunch! De hade fixat barnvakt åt allt, jag börjar springa runt och packa grejer och helt plötsligt står svärmor i dörren, med sambons syster och kusin, det var bara att gilla läget och hoppa i bilen in till stan. Men först fick jag fin tiara och slöja på mig

Vi åker hem till min tärna och där dricker vi vitt vin och skålar och sen går vi ett par minuter ner mot Lilla Torg och där träffar jag två av mina andra kompisar, en av dem hade jag verkligen inte väntat mig att se -skitkul! Vi går in på en restaurang och äter en sen men god lunch, dricker mer vin och sen dricker jag en cider på 5 min, innan det är dags att gå vidare, det visar sig att jag ska sjunga in en CD-skiva, det var verkligen superkul! Men svårt....!

Sen går vi hem till min tärna igen, dricker mer drinkar, pratar, har kul, lyssnar på musik, de hade satt ihop en hel mapp med mina favoritlåtar i

Efter ett par timmar går vi ner på en restaurang och äter en god middag och dricker ännu mer vin och irish coffee, efter det tar vi en runda på stan och bara har trevligt. Kommer hem runt 0330 och sen blir man uppkörd 0530 av barnen, idag är man mer död än levande men kul var det, är supernöjd

Svar på tråden Pågående svensexa :-)