• M_K

Lysekil

Hej

Är det någon som ska gifta sig i Lysekil i sommar?

• Svar på tråden Lysekil
  • Sara o Per

Vi ska gifta oss i lysekil nästa år 080808 och så ska vi ha festen på Lingatan Hotell och Konferens och de är verkligen fantastiska där! Superbra priser och trevliga människor.
    Vart ska ni ha festen?
    Ska du ha någon som fixar frisyr och make up i lysekil? Vem? Vi bor inte i lysekil och jag hittar inte här på västkusten.
    Grattis föresten!

• Pemmis

Hej!

Gifter mig i Lyse Kyrkoruin den 25 augusti. Nästan i Lysekil med andra ord.

M_K: Gifter ni er i Lysekils Kyrka?

Issm: Jag blir "fixad" (hår & smink)på Salong Combie i Lysekil. Ska dit på provuppsättning etc den 21 juli, kan rapportera efter det.

• Sara o Per

Pemmis: Det vore verkligen toppen om du kunde rapportera efter det! sara@logsko.se
    Hur mycket tar dem för hår och smink där?
    Jag kolla på ett ställe i Brastad (vi ska ha festen i brastad) men ärligt talat har jag nog faktiskt inte råd att gå dit.

• mrsD

hej!

vi ska gifta oss nästa sommar, 19 juli, i lysekils kyrka, och ha festen på oscars.
    Har bott i lysekil i tre år, bor nu i göteborg.

• M_K

Hej

Ja vi ska ha Lysekils kyrka och festen blir på Ålevik.

Min make-up och frisyr ska jag göra på Klipp stugan hos en som heter susanne.
    Hon är jätte duktig.

Jag bor inte heller i Lysekil men det går ju bra att planera på distans

• M_K

Jag gifter mig den 4 Augusti 2007

• Sara o Per

M_K vad tar Susanne på klippstugan för priser?
    Jag har inte så mycket pengar men jag vill verkligen fixa hår och make up eftersom jag själv 'är kass på det.

• M_K

Hon tar 1800:- för allt och 1500:- för bara håret.

• Sara o Per

Okej, tack för ditt svar! :)

• Pemmis

Hej!

Issm: Sorry att jag inte svarat innan.

Det är inte riktigt bestämt hur mycket jag kommer att få betala, ska ha utsläppt hår. De kunde inte säga innan jag varit där. Återkommer......

• Brastad -07

Issm:
    Jag gifte mig i Brastadskyrka i maj och hade festen på Lingatan. Du kommer inte att bli missnöjd med deras service. Dom var proffsiga hela vägen, från början till slut!!
    Lycka till!

• Sara o Per

Brastad -07 Vad kul med en som har gift sig där! Kan du inte berätta lite om hur ni la upp erat bröllop där och vad ni gjorde och så. Tycker det vore väldigt intressant att få veta. Hittils är jag jätte nöjd med lingatan, de är så fantastiskt duktiga och snälla , riktigt serviceinriktade!
    Tack

• Johans2B

Vi gifte oss i Lysekils Kyrka den 19/5 i år och hade festen på Oscars. En helt underbar dag hade vi.

Jag gjorde hår och make-up på Combi. Blev jättenöjd. Betaldade ca 1700 för det har jag för mig.

Lycka till ni som har det kvar!

• mrsD

Johans2B: vi ska ha festen på oscars, men hittar inga bilder innefrån lokalen, du har möjligtvis inga bilder man kan få kika på?

• Johans2B

mrsD

Skall se vad jag kan hitta. Det blev lite svårt ljus att fotografera i när vår middag började. Men något kanske finns.

Vart vill du att jag mailar dem?

Svar på tråden Lysekil