Nyhippad
Igår blev jag hippad!!
Viste att sambon skulle bli tagen, hade anat att jag kanske skulle bli hippad ockå så jag hade nyfixade ben och så för säkerhetsskull =)
Hade en backup plan om jag inte blev hippad så skulle jag ut och dricka skumpa med en kompis och städa lägenhten efter 15 killars framfart på morgonen...
När killarna kom plockade jag fram sambons väska som jag packat innan + extra stolar och iläggsskivor till bordet och sen smet jag för att äta frukost med min blivande svägerska som bor ett par kverter bort.
Åt riktigt lyxig frukost och sen satt vi och snackade lite skit i soffan när det bankade på dörren, där stog sambons syster och en kompis till mig, de fick på mig en ögonbindel å så packades jag in i en bil. Åkte rnt lite och så hamnade vi i Rålis, rätt läskigt att gå runt med ögonbindel! I rålis väntade fler kompisar med stor lunch picnic och massa skumpa, frågesport om min sambo, fick nästan alla rätt!!
Sen gick vi en bit och efter ett tag fick jag på mig ögonbindeln igen. Hamnade på 2 av tjejernas kickboxningsklubb, ska aldrig mer träna efter att bara ha druckit skumpa!! Körde ett stenhårt pass, väligt kul men nu har jag träningsvärk i hela kroppen *S* avslutades med 3 vändor i ringen för mig, första 2 ronderna mot mina 2 kompisar som tränar där och sen mot instruktören som är svensk mästare...
Fick in ett par träffar faktiskt! Som tur är fick jag dricka massa vatten under passet.
Varm och svettig fick jag på mig ögonbindeln igen, åkte buss någonstans, bytte buss och när vi väntade på nästa buss så passade vi på att stretcha. riktigt knepigt med ögonbindel!! Hamnade på Spa och de hade hyrt relaxavdelningen så vi var själva. Så mysigt!! Massa god frukt och bara slappna av och prata, basta och bada osv. Därifrån åkte vi stor vägassistanstransportbil till en killkompis som är bartender för fördrinkar, massa champange och cosmopolitan blev det innan vi åkte till restaurangen för middag och dans hela natten...
vaknade i morse med kläderna på, har aldrig hänt tidigare =) märkte inte ens när sambon kom hem...
Tur manhar kompisar med samma klädstorlek eftersom jag inte hade en aning och de kunde ju knappast skicka med mig en väska, så kläder, smink, smycken, badkläder, skor osv hade de fixat, flera hela set så jag kunde välja vad jag ville ha på mig. Tjejen som hade med sig kläderna har inte bara samma storlek utan även samma smak som jag har så det var perfekt! Solen strålade hela dagen och jag kunde verkligen inte ha fått en bättre dag.
Idag mår jag inte helt bra och snart ska jag på möhippa för en kompis som gifter sig på midsommar. Hon ammar så det blir en väldigt lugn dag (vilket är tur med tanke på hur jag mår nu)