• Juni07

Vår dag 9 Juni - så härligt att vara gift!!

Äntligen kom dagen vi längtat efter och planert för så länge, den blev helt perfekt, har inte hittat nåt som jag önskar vi borde gjort annorlunda....här är lite bilder om nån vill se...

www.sorkin.se/jutgard/

• Svar på tråden Vår dag 9 Juni - så härligt att vara gift!!
  • Fru Henax

TJUSIGT! Ett av BT´s snyggaste brudpar tror jag bestämt!!!

Kul att sen så många härliga bilder! Väldigt vackra foton tagna vid vattnet!

STORT grattis!

• Juni07

tack snälla!! nu blir jag nästan lite generad men vi är otroligt nöjda med bilderna som är tagna vid Årsta havsbad

• Vernalis

Jättefina bilder på ett väldigt fint brudpar! (Fast snyggast vet jag inte, det är ju jag och min make..?? ) (Ni var verkligen jättenygga!)

Vi gifte oss också 9 juni, vilken tur vi hade med vädret! Nu i lördags stod regnet som spön i backen.. Hoppas er fest blev lika fin som vigseln ser ut att ha varit!

• Juni07

Ja verklingen, här sken visserligen solen denna lördag med med det var inte alls samma värme och regn på natten så JAA vilken tur vi hade

Bilder, har du några bilder att visa, jag vill se

• Virvel

Åh, vad ni är fina! Längtar till nästa år då det är min tur.
    Jättefin frisyr. Undrar om det är ok att jag kopierar en av bilderna och lägger i min "kanskedennauppsättningmapp"

• Juni07

absolut ok, det är ju det som är så bra med BT, kopiera på bara

• Cameline

Jösses vilken vacker familj ni är!!
    Ett stort Grattis till er!

• Juni07

Tack tack för alla snälla ord....är så glad och nöjd

man kan inte förstå innan hur kul och mysigt och roligt och häfigt underbart det är att gifta sig....

• Kakan -07

Vilka härliga bilder!! Ni var verkligen jättefina och flera av bilderna ska jag visa för vår fotograf som inspiration till vår dag!

Stort grattis till vad som verkar ha varit ett mycket vackert bröllop!

• Vernalis

Jag har tyvärr inga bilder än, vår kamera var helt klart den minst använda... Men kanske s.s.o.!

• Lina08

Juni07: Gud vad fina ni var :) STORT GRATTIS!! såg att vi ska ha samma vigselring, för det är Emelie från Två hjärtan va?! trivs du med den?

• Juni07

Lina08: kul japp den är det, jag är störtkär i mina ringar hoppas du blir lika nöjd kan inte sluta titta på den

• Lina08

Visst är den 3mm bred och 12 stenar?
    Åh jag vill ha den nu :)

• Juni07

Lina08: mina har 14 stenar och är 2,8mm bred, jag har 2 st likadana

• Ida80

jättefina bilder och ett jättefint brudpar med två ursöta flickor! GRATTIS!

• 20070607

Grattis till ett vackert brudpar. Vi gifte oss oxå den 9 juni, vi ska till fotografen på måndag och få se vår fotoserie. Lite nervigt, men några bilder måste ju blivit bra. Sitter och kollar fram och tillbaks på vår vigsel på video-inspelning så länge.....

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Ni var sååå vackra!
    Håller med: Fru Henax!

Svar på tråden Vår dag 9 Juni - så härligt att vara gift!!