Inlägg från: Rugbytjej |Visa alla inlägg
  • Rugbytjej

Gravid?!

Mensen kom inte, men jag var säker på att det berodde på all stress som jag upplevde på jobbet. Sen började jag må illa, men tänkte att jag höll på att utveckla magkatarr. Två veckor efter det att mensen borde ha kommit tyckte killen och jag att det nog var bäst att utesluta möjligheten att det var en liten bebis där inne. Jag var bombsäker på att jag _inte_ var gravid. Fick ett stort plus, var då i vecka 6 redan! Nu är jag i v.14, illamåendet har gått över och min älskade och jag (som för övrigt gifter oss i augusti!!) är nu jätteglada för bebisen!

• Rugbytjej

Haha, jag vet! Häftigt att kunna förneka så hårt. På ett sätt är det skönt att jag fick veta så sent som i v.6 för då har så mycket av den jobbiga tiden redan hunnit passera.

• Rugbytjej

GRATTIS *annika*!! Hur långt gången är du?

• Rugbytjej

Isa27

Jag gifter mig nu på lördag och jag är i v19! Var orolig att klänningen inte skulle passa, men sist jag provade (en vecka sen) satt den bra (lite svår att stänga dock, hihi). Min mage är ganska stor dessutom, men sen så hade klänningen i och för sig en del plats över. Passar inte klänningen du har nu kan du ju köpa en ny. Ingen idé att stressa upp sig för det och tycker absolut att ni ska hålla bröllopet som planerat.

Jag är så lycklig!

Svar på tråden Gravid?!