• pudan

Puh! Vilken tur att jag tog rätt underkläder!

Ha snygga underkläder.....

Sitter här och sätter ihop ett album med allt från vårt bröllop till min gamla mormor som tyvärr inte kunde vara med.

Håller just på med min möhippa och bilderna påminner mig om vikten att ha snygga och matchande underkläder varje dag i flertalet veckor innan bröllopet för man vet aldirg när de slår till!

Jag hade den här lördagen helt inplanderad med frisörbesök, klädprovning mm mm och var helt hundra på att det definitivt inte skulle bli möhippa den dan. Av någon outgrundlig anledning bestämde jag mig ändå för att jag ville ha ett visst jättesnyggt underklädesset på mig och drev min man till nippran för att vi höll på att bli sena till frissan pga mitt letande. Hursom helst - givetvis blir det kidnappning den dan och en del av dagen (middagen och nattklubben) blir jag klädd i brudkläder som mina vänner sytt /köpt. Både top och kjol var litet genomskinliga (inte avsiktigt så men de hade inte tänkt på det när de köpte). Är sååååå glad att jag tog på mig de underkläder jag gjorde och inte tog nån urtvättad bh med trosor i annan nyans som ibland kan hända när man har riktigt bråttom!

Så tjejer, släng alla era bekväma men urtvättade och missfärgade bh-ar längst in i garderoben och plocka fram de söta matchande seten för de kommer och tar er när ni minst anar det!

/Pudan

• Svar på tråden Puh! Vilken tur att jag tog rätt underkläder!
Svar på tråden Puh! Vilken tur att jag tog rätt underkläder!