080705
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....
Hej!
Vi gifter oss 6/6 nästa år.
Hur långt har ni kommit i er planering?
har börjat läsa en heldel på nätet det är väl allt...klurat lite på budget o så
hello!!
en till här som spånar inför bröllop nästa sommar (förhoppningsvis)...
har än så länge mest suttit här o samlat massa idéer o bra tips.
Har dock börjat lite på "trycksakerna"
:)
Här finns ett helt gäng med 2008-brudar www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2227838.html
jag har tittat på massor idag...men det är ju mer än ett år kvar....så man får tåla sig..hehe...jag håller på med lite budget just nu....
Jag har bokat kyrka idag!
Här kan jag va med!
Gifter mig exakt samma dag som dig miapia!
Var å provade ringar i dag igen...
Blir helt galen av längtan!
Får prova utan min sambo då å då så han inte tröttnar på ringarna innan vi fått de på oss.. *fniss*
Hur långt har ni andra kommit?
Å framför allt,
e det ngn som vet att ni ska gifta er?
nej ingen vet ännu mer än vi...vi har bokat kyrka o festlokal....men vi måste fråga min bror snart om han vill vara toastmaster..för de är alltid upptagna så man måste boka allt långt i förväg...
Mayasbröllop
ska ni ha nya ringar båda två eller.....vi har ju våra förlovningsringar redan...o de är ganska breda så det blir nog bara jag som ska skaffa ny ring...
Jag och min M2B ska gifta oss den 5 juli nästa sommar... Kyrkan är bokad och nu håller vi på och jagar festlokal... Den vi skulle ha ska byta ägare så då kunde vi inte längre ha den..*muttrar* men men det går väl bra till slut..*ler*