• miapias

080705

Tjena alla andra brudar...här..jag tänkte starta en tråd för oss som ska/planerar att gifta oss nästa sommar....det skulle vara roligt att följas åt i all planering.....

• Svar på tråden 080705
  • Blivande fru pettersson

Hej!

Vi gifter oss 6/6 nästa år.
    Hur långt har ni kommit i er planering?

• miapias

har börjat läsa en heldel på nätet det är väl allt...klurat lite på budget o så

• _elin_

hello!!

en till här som spånar inför bröllop nästa sommar (förhoppningsvis)...
    har än så länge mest suttit här o samlat massa idéer o bra tips.
    Har dock börjat lite på "trycksakerna"

:)

• miapias

jag har tittat på massor idag...men det är ju mer än ett år kvar....så man får tåla sig..hehe...jag håller på med lite budget just nu....

• Pumpkin

Jag har bokat kyrka idag!

• Mayasbröllop

Här kan jag va med!
    Gifter mig exakt samma dag som dig miapia!

Var å provade ringar i dag igen...
    Blir helt galen av längtan!
    Får prova utan min sambo då å då så han inte tröttnar på ringarna innan vi fått de på oss.. *fniss*

Hur långt har ni andra kommit?
    Å framför allt,
    e det ngn som vet att ni ska gifta er?

• miapias

nej ingen vet ännu mer än vi...vi har bokat kyrka o festlokal....men vi måste fråga min bror snart om han vill vara toastmaster..för de är alltid upptagna så man måste boka allt långt i förväg...

• miapias

Mayasbröllop
    ska ni ha nya ringar båda två eller.....vi har ju våra förlovningsringar redan...o de är ganska breda så det blir nog bara jag som ska skaffa ny ring...

• Mitziemoe

Jag och min M2B ska gifta oss den 5 juli nästa sommar... Kyrkan är bokad och nu håller vi på och jagar festlokal... Den vi skulle ha ska byta ägare så då kunde vi inte längre ha den..*muttrar* men men det går väl bra till slut..*ler*

Svar på tråden 080705