• EmWe

barnkläder!

Jag letar och letar men har svårt att hitta en fin barnkostym eller västset på nätet. Snälla ge mig alla länkar ni vet där dom har festkläder för barn. Peppra på bara :)

• Svar på tråden barnkläder!
  • TigerLinn

härlig sida den gillade jag

• EmWe

Köpte en näbbklänning från dom, jättefin, men ingen av pojkkläderna passar, alla storlekar finns inte :( NÅgon annan som har nåt tips?

• 7/7-07

Vi har köpt på klädpiraten i Gävle.

längst in i butiken finns ett urval för pojkar..
    perfekt om du vill prova.

vi köpte skjorta och byxa. Hyrde väst och plastrong..

• ElenaMaria

Kolla på köp och sälj här på BT, där finns en del. Jag köpte ett set till min kille av en tjej där, och jag tror hon hade fler. Det jag köpte var beiga byxor, vit skjorta, beige väst och slips

• EmWe

Jag ska nog ta och åka in till Gävle för att kolla hos Klädpiraten. Tack!

• Madeleene

EmWe: rekommenderar vart att du tar dig en tur till Klädpiraten där. De är grymt duktiga där. Såg en kille (4-6 år) som provade kläder där för sin mamma och pappa skulle gifta sig. Han blev så söt och de var så duktiga med honom. Självklart var föräldrarna med, i inlägget låter det som att han var själv vilket han inte var. Detta var för någon månad sedan.

• EmWe

Tack för alla tips! Nästa vecka bär det iväg till Klädpiraten! :)

• snart Jockes fru...

Ni som känner till Klädpiraten...vad kostar barnkostymerna där, nån som vet?
    Har visserligen ca 1 timmes resa till Gävle, men det kanske är värt det....

• Josefin_U

Cubus har bra kläder för barn/ungdom/baby - även kostymer i ministorlekar! (åtminstone sist jag var där)

• ceowyn

Jag köpte sonens kläder på Exit vid Stortorget. Vit skjorta, bruna kritstrecksrandiga byxor och brun kritstrecksrandig väst. Jättefint, och inte alltför dyrt heller.

• JohannaE

Jag tycker att Little Jalo är ett bra märke för barnkläder, de har mycket saker för höst- och vintersäsongen. www.littlejalo.com är hemsidan och de säljs bland annat på NK och andra barnbutiker i Stockholm!

Svar på tråden barnkläder!