• buzz

en vecka kvar

Halloj!
    En vecka kvar till den stora dagen.. Är det fler med mig som börjar få fjärilar i magen? Kanske är det mest pga att min klänning inte är klar. HAr inte sett den ännu.... Skulle till sömmerksan idag men hon ringde igår och sa att var tvugna att ändra tid till på måndag.. Ska jag vara orolig?

• Svar på tråden en vecka kvar
  • Briljant

Här är en till som har en vecka kvar! Min m2b är på svensexa idag, så jag sitter här själv och fixar lite med bordsplaceringskorten.

• Fru Enamorada

Jag är jättenervös! Mest är jag orolig för att det ska bli regn!

• pasia - www.js070707.blogg.se

Jag e sjuuuuukt nervös, kan inte sova och är orolig inför småsaker....

• Briljant

Ja, jag oroar mig också jättemycket över vädret, eftersom vi ska ha ett utomhusbröllop. Just nu regnar det här, och det är exakt en vecka kvar....

• Briljant

Hur mycket har ni kvar i planeringen? Vi börjar bli klara, har lite kvar med festprogram och bordsplaceringskort.

• buzz

Tjena tjejer!
    Sitter ensam min m2b är också på svensexa idag. har ganska tråkigt faktiskt inget att pyssla med. Allt känns som det är under kontroll förutom klänningen då.... Hoppas verkligen att vädret blir bra! Här har det ösregnat hela dagen idag håller tummarna för solsken om en vecka..

• Fru Enamorada

vi ska vika och häfta festprogram (100st).. och göra en bordsplaceringstavla som ska sitta på väggen.. tror att det är bara det som är kvar att göra... men är rädd att vi glömt något.. ??

sen är det ju massor att göra dagarna innan, som att storstäda här hemma för har folk som ska sova här, duka och dekorera festlokalen, hämta gubbens kläder, öva i kyrkan...

jag skulle bara vilja ta det lugnt och koppla av, se fram emot den stora dagen och njuta men istället känns det mest stressigt.

• eliin

Är jag den enda som INTE är nervös..?? Tror inte riktigt att jag har hunnit bli det ännu... Haft mycket att stå i, dels en del (småsaker) i planeringen plus att jag har jobbat 62h denna vecka (jobbar 12 till imorrn, men sen blir jag ledig).

Nåja, det lär väl komma det oxå...kanske är så nervös på själva dagen D att jag inte kan stå på mina ben...hehe, nä så illa blir det nog inte även om det kommer "kittla dödsskönt i kistan" som baloo hade sagt...

• eliin

ps. min m2b är oxå på svensexa idag...

• succubusan

Hade jag fjärilar vore jag glad. Min mage är helt knas och vi gifte oss 21 juli... super nervös redan.. jag kommer vara ett nerv vrak om det ska fortsätta så här:D

• jadam070707

Hurra om en vecka är vi fruar!! Jag är inte heller nervös, ännu. Lite grejer har man ju oroat sig för men det börjar att lägga sig. Har gjort placeringskorten, provat ringarna 17 gånger!! Det ser bra ut och känns bra också!
    Hunnit vara ute i det "fina" vädret med tjejerna och handlat lördagsgodis. mums! Har börjat få lite ont i halsen varmt te och echinagard...
    Jag måste också storstäda huset för övernattande gäster.
    Såg just vädret på Tv4, verkar sådär inför nästa helg. Men vädret är det enda!! vi inte kan påverka på något sätt, eller hur?
    Kramar Josefin

• succubusan

gifter oss 21 juli ska det vara:D

Svar på tråden en vecka kvar