• -Mmmm-

Jag vill busa tillbaka!

Jag blev lurad i fredags att infinna mig på en viss plats. Dock hände aldrig något utan jag fick ett meddelande att jag kunde åka hem igen. Jag är säker på att de kommer att ta mig någon annan dag. Det är bara så att jag kände mig fruktansvärt snopen och blev lite stött av denna behandling. Jag vill att de ska få våndas lite för vad de gjorde så nu skulle jag vilja busa tillbaka, antingen innan eller på bröllopsdagen. Är det någon som gjort något liknande? Har ingen aning just nu hur det ska gå till och är tacksam för tips.

• Svar på tråden Jag vill busa tillbaka!
  • wife 2 be - been wife

Kan du inte hitta nåt på buttricks? Har inte de nån typ tablettt som man lägger i glaset så att tänderna blir alldeles blåa. Du kan väl utbringa en skål för dem för att de arbetat så med din möhippa och tvingats ställa in, och be dem resa sig. be kökspersonalen komma in med en bricka och servera vin eller en shot till dessa damer.

Färgen sitter bara någon timme eller så

• -Mmmm-

Bra idé! Är det någon mer som har bra tips?

• Saya

wife 2 be

HAHAHA vad roligt!

Det måste jag prova nångång... på sambon kanske HAHAHA

• PennyJenny

Men inte på bröllopet väl? Det tycker jag nog är lite taskigt. Uppklädd till fest och ska parta lite och så behöva gå runt med blåa tänder hela kvällen. Det blir på något sätt lite hårt tycker jag mot dem, troligen blir det ett himla prat om det och risken är att de tycker du är löjlig som inte kunde ta den grejen utan att ge igen på ett sådant sätt. Så hade jag nog själv känt i alla fall om jag blev utsatt för det.

• novali

Man får nog bita i det sura äpplet och ta gilla läget. Man gifter ju sig bara en gång, förhoppningsvis :D

• wife 2 be - been wife

Om damerna i fråga kunde busa med "Mmmm", så tror jag nog att de oxå kan ta ett skämt. What goes around comes around...

• wife 2 be - been wife

Vad blev buset?

• wife 2 be - been wife

Vad blev buset?

Svar på tråden Jag vill busa tillbaka!