• NollSju

Nervositeten inför 0707?

Hur är det med nerverna inför lördagen alla ni som gifter er 070707? Själv ska vi ju bara ha ett pyttebröllop i Rådhuset och middag efteråt där vi blir totalt 6 personer, så vad tusan ska jag egentligen vara orolig för? Att jag ska svimma? Bli sjuk (jag ser alla människor på jobbet/stan som vandrande bacill-härdar just nu *hehe*)? Gråta hysteriskt? Inte känna mig fin? Inte vet jag! Jag är inte så hemskt nervös just nu, men jag känner på mig att jag kommer bli ju längre veckan går. Och jag är tyvärr så himla stresskänslig - och när jag blir stressad mår jag lite illa, får ont i magen, kan inte äta osv. Försöker intala mig att tagga ner och inte vara orolig - det ska ju bara bli en toppendag med våra närmaste! vad finns det att vara orolig för?????

Så, ta ett djuuupt andetag nu och försök njuta *börjar redan hypervetilera*. Fniss!

• Svar på tråden Nervositeten inför 0707?
  • Madelensh

Jag är mest förväntansfull, inte så nervös....ännu får jag väl tillägga. Det största orosmolnet är nog vädret, det verkar inte bli superväder i veckan men än är det inte lördag *gulp*

• NollSju

Tänk att just vädret är något som inte bekymrar mig så mycket konstigt nog (antagligen för vi inte har ett stort bröllop med massa gäster som ska mingla utomhus). Jag är på nåt sätt inställd på att det kommer bli ganska kasst skitväder, för det är så himla typiskt mig att få regn på min bröllopsdag när alla i bekanskapen haft sol och varmt (även de som gift sig tidig vår eller sen höst). Fast visst vore det härligt om det inte regnade - vi kommer ha så fin utsikt från restaurangen där vi ska äta, så dimma och regn är ju inget man önskar sig... Men det får bli som det blir....

Nu ska jag försöka vara lugn och fin och bara glädjas åt det som väntar!

Svar på tråden Nervositeten inför 0707?