• Baskern

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hej tjejer (och killar kanske?)
    Nu börjar jag med cambridge jag med, vägde 84,8 kg, på tok för mycket!

Goldy: Vilket underbart bröllop det såg ut att vara! Jättefina bilder! Vart var ni på smekmånad? Jättetjusig klänning hade du också :)

• Baskern

Åh vad härligt! :)

Nej, jag är faktiskt inte ens i närheten av bröllop. :(
    Helt singel för tillfället. Men får se om man kan ändra på det :)

• Baskern

Zezan: Kul att du ska börja :)
    Hur mycket väger du nu?
    Jag har gått på cambridge en gång förut med ett bra resultat, så funkar gör det allt, iaf för min del :)

• Baskern

Jag gick på ren kur i över två veckor, tror inte det var tre veckor, men ca två och en halv vecka. Gick ner ca nio kg tror jag. Sen är det ju vätska också, men ändå.

• Baskern

Hur ofta väger ni er? Går ni till en konsulent? Själv går jag inte till någon konsulent.

Bambi: Jag höll vikten i några månader, sen så under sommaren blev det väldigt mycket dålig mat, mycket snabbmat, chips och godis. Så då gick jag upp, men jag hade inte en särskilt bra sommar, så det blev mycket tröstätande. Vad kul att du lyckats hålla vikten! Jag har funderat lite på det där med vätska, hur mycket vätska är det som försvinner?

helenaoandreas: Gå in på wwww.cambridgekuren.se och leta efter en konsulent nära dig eller beställ på www.viktklubben.net/Webasp/index.html.

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7