• Sillbritt1

Cambridgekuren - tråd nr 7

Hej alla!
    Nu har jag äntligen börjat! Första dagen idag och jag klarade tom att följa med till Mc Donalds på lunchen utan att bli tokig!

Jag köper från Viktklubben, precis som Baskern har som ett exempel ovan, men jag åker dit o handlar på deras öppettider(på väg mellan hemmet och jobbet). Har ingen konsulent, utan klarar mig själv och genom att läsa på detta forum.

Jag hoppas så att det skall gå bra för oss alla!
    Uppmuntrande att höra att Bambi behållit sin vikt! Har du gjort något särskilt?
    Hur går det för Dree?

• Sillbritt1

Hej Zezan! Förstå att du är nervös, det var jag med! Är nu på dag 7, allt går bra. Inte alls så jobbigt som jag befarat. Jag hade satt som mål att hålla på 2 veckor, men just nu känns det som om jag kan fortsätta, utan problem! Sporren är ju vågen. Kan inte låta bli att väga mig varje dag... Tyckte nog att 2-3 första dagarna var värst, men inte sååå jobbiga som jag trott, ändå. Glöm inte att dricka allt ditt vatten! Det hjälper! Lycka till idag och låt oss veta hur det går!

• Sillbritt1

Jag är på dag 12, har gått ner nästan 5 kg.
    Har bara fuskat 1 gång, med ett par glas rödvin. Var fortfarande i ketos, men tänker inte fuska mer. Det var alldeles för nervöst! Detta är ju bara för några få veckor eller månader av ens liv, tycker jag. Och att hamna ur ketos och nästan få börja om igen, känns inte kul.
    Det som är kull annars är ju vågen! Man blir otroligt inspirerad att fortsätta! Jag väger mig varje dag, för jag mår så bra av att se resultaten och får ytterligare en kick att fortsätta.

Lycka till, alla!

Svar på tråden Cambridgekuren - tråd nr 7