Bröllop 18/8-07
Jag gifter mig 2007-08-18.
Är det fler som ska göra det?
HUr långt är ni kommna i planeringen?
Börjar bröllopsnerverna spela er ett spratt nu?
Jag gifter mig 2007-08-18.
Är det fler som ska göra det?
HUr långt är ni kommna i planeringen?
Börjar bröllopsnerverna spela er ett spratt nu?
Vi gifter oss då oxå =)
Har kvar att träffa prästen och kolla sambons kläder på fredag, bestämma bröllopstårtan på måndag.
Sen knåpa ihop det sista på festprogrammet och bordsplaceringen.
Känns ganska lugnt med allt som ska göras men det pirrade till i magen innan när jag tänkte på att det snart bara är en månad kvar =)))
Samma här...18/8!
Har inte haft tid att jobba med planeringen sista tiden så jag har en del att göra, men allt är iaf bokat, bara detaljer kvar!
puh....gifetr oss 24Juli....allt börjar hamna på plats...smile.Ett tag trodde jag att vi inte skulle fixa det.....allt vad det innebär....häftet(som jag fått all hjälp via en sida www.gmail.com)....fått lägga till ngr bitar x-tra på tårtan(bjöd ngr till....fniss),kläder klart,skjutsen klar(hittade en häftig bil när vi var ute o körde...satte en lapp på bilrutan o bad de ringa vilket de gjorde o ställde gärna upp)
Gifter mig också den 18/8. och det mesta är klart, förutom mat som vi ska laga själva, men har en ganska bra överblick på vad som ska göras. (tror jag) Gav mig in på att sy servetter och det har jag också kvar, tröttnade efter 11 st. (bara 80 kvar)Gjorde klart festprogrammet igår. Känns som en stor sten har lyfts. Mitt största oros moment är att vi har dragit över budgeten lite. Behöver ca 10 000 till, är detta möjligt på 2 månader?
Sen ska jag prova klänning igen, men det vill jag inte göra förrän någon vecka innan. Litar inte på min vikt.
Göra låtlistor till våran dj in a box blir nog nästa projekt.
Här är en till som ska gifta sig den 18/8-07. Det mesta är klart: mat bokad, dricka inhandlades i lördags från tyskland, personal bokad, toastmaster och toastmadam är informerade hur vi vill ha det, ikväll träffar vi bestmännen och tärnan, imorgon kommer prästen, häst & vagn bokat,makens kläder bokade och klara, blommor beställda,ljusstakar och dukar beställda.
Det vi har kvar är: Vigselprogrammet, festprogrammet,sånghäftet,plaseringskort, sy in min klänning(har rasat 11 kg på en månad)tärnans klänning ska sys in, solo sånger till kyrkan.
Det är säkert något mer som ska göras, nu börjar det kittla i magen när man tänker på det. Alla drömmar om att allt ska gå åt skogen den stora dagen börjar jag bli väldigt trött på
Själv då? hur långt har ni hunnit?
en till! vi har haft många diskussioner här ... men inte så mycket över den senaste veckor... men ni är alla völkommna! www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2273670.html