• Fru maria1xx

Jag blir fullständigt galen....grrrrrrrr......

Varför ska alltid svärmor vara värst????
    Nu har hon satt in på (eget bevåg) en "Vi har gift oss" annons i tidningen på mig och min man och barnen (egen bild).
    Jag blir fullständigt galen!!!!!!!!!
    Såg denna i dag och vad gjorde jag.....
    Blev ledsen givetvis.
    Hon kärringen tyckte väl att det var en fin grej men man betalar inte hutlösa pengar för en fotograf för att svärmor men sina egna bilder ska sätta in en STOR annons i tidningen och tacka släkt och vänner för en fantastisk dag och kväll.
    Det hade ju varit roligt att göra detta själv med sina egna ord och BILD.

Snyft......va bara tvungen att skriva av mig lite.

Vad hade ni gjort?????

Mvh Maria

• Svar på tråden Jag blir fullständigt galen....grrrrrrrr......
  • Joleen

Hon gjorde det nog inte av illvilja.

Ni kan ju fortfarande ha en egen annons. Och fotona som fotografen tagit kommer ni ju ha kvar för alltid.

//J

• MrsFellerA

Men som sagt....inget att göra åt och det är ingen idé att brusa upp och skapa någon konflikt. Försök svälja det och sätt in en egen annon som ni planerat.

• Fru maria1xx

Visst kan vi ha en egen annons men vad i hela friden hade hon där att ta sig friheten att göra så.
    Det är ju faktiskt de vigda som skriven annonsen inte lilla skatan till svärmor.

Morrrrr.

• Fru maria1xx

Kanske brusar upp mig för mycket, men jag blev så besviken och inte tala om när jag såg bilden.
    Min man ser jätte arg ut................

• snart fru steenson

jag hade blivit vansinig.
    Säg till henne att det hade ni velat göra själva, eller be din man prata med henne det e ju endå hans mamma.

Stackars dig, jag förstår verkligen, det låter som en sån sak min svärmor skulle kunna göra.
    Lycka till!

• Fru maria1xx

Ska ta en djup diskussion med damen sen.
    Hon har ju alltid varit den som alltid ska vara värst och styra med allt men detta var droppen......
    Kommer inte förlåta henne för detta minsann.

• miffolina

Nämen herregud! Det är inte direkt så att kvinnan mördat nån! Och jag tycker inte heller att hon förtjänar tillmälen som käring och lilla skatan för att hon gjorde nånting av välvilja. Nä, försök att se saken för vad det är, en fin om än misslyckad gest från din svärmors sida.

• Fru maria1xx

Tro mig hon förtjänar vartenda litet smeknamn.
    Så man bäddar får man ligga.
    Det är bara hållit på i 7 år att hon ska ställa och styra.
    Tyvärr.

• miffolina

Ja, jag vet ju inte hela bakgrundsstoryn till er relation, och summan av allt kan tänkas gjort gör säkert att hon förtjänar att bli kallad det ena å andra. Men just i detta fall, om man bara räknar detta lilla övertramp, så är det faktiskt inte så farligt. Jag skulle faktiskt inte orka bli sur över en sån grej, mycket roligare att välja det man kan glädjas åt 8)

• jagärsåkär

TS, en liten fråga, jag vet inte om jag är helt ute o cyklar men har ni också haft LeneK som fotograf? Jag har ett svagt minne från en annan tråd.

Vi har bokat henne för vårat bröllop och OM ni hade henne är jag sååååååååå nyfiken på vad ni tyckte??????????? Var det värt pengarna? Om jag har helt fel så får du ursäkta, kan vara lite förvirrad ibland!

• Karisma (070707)

Jag kan tycka att det är lite skönt att höra att jag inte är ensam. Min nyblivna svägerska HADE tänkt lägga en notis med bild,men tänkte sen att kanske vi vill välja....Hmm....jag sa jo tack...de va snällt, MEN HON HADE TÄNKT GÖRA DET OCH DET REDAN FÖRBRYLLAR MIG!!! Det var ju VÅR dag.
    Så gör man inte!Fy på svärmor!

• Karisma (070707)

Många verkar inte förstå vår ilska alls, men det ska vi förlåta dem för och LYCKÖNSKA dem över att INTE ha en sån släkt från mannens sida....

• bröllops häxan

Fru maria1xx: Det låter ju helt sjukt. Vad tänket kvinnan med?? Tror faktiskt att ni kan få en liten kompensation från tidningen också "inte säker här". Bara för att ni inte godkännt annonsen. Det finns en del som faktiskt inte vill synas i familjeannonser och en tidning får inte publisera privata annonser utan medtycke av det berörda. (Har en vänn som jobbar på annonsavdelning på tidning)

• moan

Fru maria 1xx: Jag hade också blivit vansinnigt arg och jag hade nog också talat om för svärmor vad jag tyckte om saken.
    Stå på dig, va förbannad en stund (även om det kan tyckas vara en struntsak i andras ögon) men låt inte ilskan ta överhanden.

Svar på tråden Jag blir fullständigt galen....grrrrrrrr......