• 13september2003

    Ny träff i Norrköping!

    Vad sägs om en ny träff här i Norrköping.
    Har någon förslag på ett bra datum?
    Kom med förslag, så får vi försöka pussla ihop något bra.

    Kramar Glader

  • Svar på tråden Ny träff i Norrköping!
  • geef

    Hej!
    Det är alltid skoj att träffas, nästa vecka är nog lite körigt för mig, men efter den så har jag inte så mycket inbokat. 10:e mars? Eller har någon något annat förslag?
    Mvh
    Gunilla

  • Ninni

    Jag kan måndagen den 10 mars. Det är den enda dagen jag kan den veckan.

  • Ninni

    Ska vi bestämma den 10 mars? Tid och plats?

  • 13september2003

    Den 10:e blir jättebra.
    Vi ska träffa fotografen 16:45, Någon tid mellan 17,30 och 18,00 blir bra.

    Kram Glader

  • Anonym

    Hej! Jag har precis upptäckt detta forum och ser att det finns massor av andra blivande brudar i Norrköping, va kul.
    Är det någon ny träff på gång? Jag hänger gärna på, det skulle vara jättekul att prata med fler Norrköpingsbrudar.

    Hls Malin

  • Surran

    Ja vill också vara med,jag gifter mig 7 Juni så det börjar att närma sig!!! Hör av er Kram

  • Anonym

    Jag har redan gift mig (i Dalarna) men kan gärna vara med för att tipsa och dela med mig av lite "bröllops erfarenhet". Finns något förslag till nytt datum?

  • Ninni

    Jag har varit med vid flera brudträffar. Det är roligt att träffas och höra hur andra gör (eller har gjort). Jag är gärna med på en ny träff.

    Har ni något förslag på datum? Jag kan träffas efter kl. 17 på onsdag 9/4 och på fredag 11/4.

    Surran, jag gifter mig samma dag som du. Skulle vara intressant att höra hur du ligger till i planeringen.

  • geef

    Hej!
    Jag kan på fredagen 11/4 efter 16.00. Jag har också varit på ett antal träffar.

    Hör av er vad som passar!
    Gunilla

  • Malin 9/8 2003

    Jag kan på onsdag 9/4 efter 17.00 och fredag 11/4 efter 17.00. Muffins & Chokladkompaniet är ett trevligt fik, vi kanske kan ses där någon av dessa dagar.

    Hls Malin

  • Ninni

    Ska vi bestämma Muffins & Chokladkompaniet på fredag 11/4 kl. 17?

  • geef

    Det går bra för mig! Jag kommer,
    Gunilla

  • Malin 9/8 2003

    Jag kommer också på fredag kl 17.00.

    Hls Malin

  • Lina 17/8-02

    Jag råkade viss vara anonym tidigare...men jag är den naonyma som redan gift mig. Tyvärr kan jagi nte komma på fredag mellan håller utkik efter nya träffar.
    Ha så kul!

  • Ninni

    Vad synd att du inte kan vara med, Lina. Jag tycker det är roligt att träffas så det blir säkert fler tillfällen. Ge förslag på ett datum så kanske vi kan ta ytterligare en träff snart igen.

    Malin, vet du hur länge Muffins och Chokladcompaniet har öppet på fredag?

  • Malin 9/8 2003

    De har öppet till 19.00.

    Vi ses där.

    Hls Malin

Svar på tråden Ny träff i Norrköping!