• succubusan

Min pojke på svensexa as we speak:)

Dom kom och hämtade honom för 2 timmar sen. Jag var så nervör att jag hade ont i magen och skakade....usch.

Pratade just med hans bror, som är så söt och förstående. Jag har redan pratat med honom förut och hyttat fingret ang strippor, så han ringde nyss.

Han- Hej hur är det?
    Jag- jo det är väl bra (nej inte alls men det sa jag inte)
    Han- Vi har bara hittat ett par tjejer som ställer upp att strippa. Du vet ju hur svårt det är här i Skellefteå med sånt.
    Jag- ehuuuuuu???
    Han- nej jag skojja. Vi är på stan och han har fått bada i fontänen, delat ut rosor 50 st till tjejer och killar, samt folk har fått skriva autograf på hans kropp, valfritt ställe.

Sen ska vi skjuta paintball och ev åka vattenskidor.

Min sambo har på sig (sett via mms) en pickig kjol, en magkort vit plast jacka med korta ärmar och nått vet inte vad på huvudet samt en gulhandväska och vita handskar.

puuhh.. tror jag ska ta mig ett glas rött och titta på tv:)

( ps. tur man bor i norrland ibland) /fniss

• Svar på tråden Min pojke på svensexa as we speak:)
  • qbtq

stackars din m2b... låter som om han har det värre än vad du har (tänker på den pickiga kjolen och korta jackan)
    Ta det lugnt tjejen och passa på att njut och ta hand om dig själv. Gör ett hemmaspa ikväll men ansiktsmask, manikyr, bada badkar, hyr och film och njut av vinet!

Sitter i samma situation som dig frånsett det att dem kom och hämtade min m2b redan 10 imorse då han precis klivit upp ur sängen...

Se detta som en dag då du kan njuta av att bara koppla av!

• succubusan

japp:) ska ut en sväng sen i kväll.. blev bara så trött efter att höra att dom bara ska göra saker som jag inte kan bli svartsjuk eller bråka om (usch vad hemskt det lät )

:)

ja det ska bli lite spa.. hårinpackning.. musik på högnivå.. bada osv

aha var det din dom kom med motorsåg?

• succubusan

jag menar alltså att när jag slappande av efter hans bror ringt så blev jag så trött.. spänt mig förståss..:)

Svar på tråden Min pojke på svensexa as we speak:)