varför är billigt = skräp = ingen idé?
Något jag funderar över är om det anses fult o "billigt" att köpa billigare saker till sitt bröllop?
En kompis till mig är lite av den åsikten att om inget är äkta så får det vara...
O ser också en del här på forumet som är lite så att en klänning för 800 kr i en utländsk affär inte duger att gifta sig i - även om det faktiskt är en äkta brudklänning - hellre dog dom än att ta på sig nåt sånt "billigt"...
Kvalite är väl en sak - men det är ju inte det som det är frågan om här...
Att köpa ett diadem i vit plast på Glitter för 19:90 är rena självmordet att erkänna - istället ska man ha ett diadem för minst 2.000 kr med swarovskikristaller och doubleguld...
Ja ni förstår vart jag vill komma...
varför är billigt = skräp = ingen idé?
varför kan man inte vara lika fin i brudklänning för en tusenlapp o ha sidenrosor i håret från Tradera och äta på papptallrikar från Öb.... ??
Man blir lika gift ändå...
Okej man behöver inte gå till överdrift åt varken ena eller andra hållet men varför är det så svårt att vara smart?? Kan du spara 3.000 kr på nån pryl är väl det bara bra?
är det nåt jag missat eller inte förstår angående detta?...
jag fuskade en hel del vid mitt bröllop o det var det ingen som märkte o min plånbok blev bara glad... o gift blev jag!