• sharya

varför är billigt = skräp = ingen idé?

Begagnad brudklänning, begagnade brudskor, sååå vackra, har trätt halsbandet själv. Nya stay-ups från Tradera, tärnklänning från Tradera. Brudbuketten gör jag själv (gick dock en snabbkurs och kan nu göra vackra buketter). Underkläderna kommer jag att köpa nya och dyra. Håruppsättningen gör bekanta, sminkar gör jag själv. Bords- och lokaldekorationer blir jättekul att pyssla med. Inbjudningskort och annat papper trycker vi själva. Kall buffé kommer vi att bjuda på, lägger dock hellre mycket pengar på riktigt GOD men hemlagad buffé. Detta kommer inte att bli ett jättedyrt bröllop men jag tror knappast att någon kommer att sakna något. Det kommer att bli vackert, tjusigt och stämningsfullt med en rolig fest efteråt. (utan DJ eller live-band). Spriten inhandlas utomlands. Tror inte vi behöver ge avkall på någonting, däremot får vi ha stor framförhållning och lägga ner massor av arbete, vilket är roligt.

Sen är det ju upp till var och en hur mycket pengar man vill lägga, det finns inget rätt eller fel med det.

Svar på tråden varför är billigt = skräp = ingen idé?