Inlägg från: 071023 2 |Visa alla inlägg
  • 071023 2

varför är billigt = skräp = ingen idé?

Jag tycker nog att snacket här på BT lutar åt att det är "lite" bättre att få mycket för pengarna än vad det är att lyxa till det. Men det är ganska typiskt för svenskar, man ska helt enkelt inte sticka ut. Helst ska allt vara lagom, vad nu det innebär.Vill man ha ett bugdet bröllop med allt vad det innebär så är det ju kanon. Önskar även respekt för andra som vill lägga ner pengar för en enda dag. Tycker mest att det är mer snack och hack på dom som lägger ner mer pengar på sina bröllop än tvärtom.

• 071023 2

Liinda_e

Sluta ursäkta dig. Var glad att du och din pojkvän gör det ni önskar för eran bröllopsdag.

• 071023 2

Instämmer med Raspberry! Jag och min sambo kommer inte ha något bröllop på hemmaplan. Vi har bestämt oss för sandstrand istället och tycker att det är värt 6-siffrigt. Men som sagt alla gör vi som man vill och det är ju kanon! Smaken är som baken helt enkelt.

• 071023 2

TS

En liten sak, jag tycker inte att det är OK att käka på papptallrikar på ett bröllop. Men om vissa nu väljer det så är det upp till dom. Men det handlar väl bara om vilka referensramar man har!

• 071023 2

Liinda_e

Självklart ska man glädjas åt varandra. Men om man startar en tråd så vill man garanterat ha respons på den också.

• 071023 2

2007-07-13 15:16 Liinda_e

Jag svarade på TS kommentarer. Sorry. Jag visste inte att du satte punkt för tråden.

• 071023 2

alla gör som dom vill.

Man får vad man betalar för

Svar på tråden varför är billigt = skräp = ingen idé?